A hole on the toilet wall: aslında okuncak bişi yok ama

Sayfalar

oh my çok çılgın!

4 Aralık 2008 Perşembe

aslında okuncak bişi yok ama

uff yaklaşık bi yarım saat j-kadar önce geldim ve o zmaandan beri karnımı doyurmaya çalışıyorum..
üstüne koyduğum dünyanın en tiksinç yoğurduyla koskoca bi tabak kapuskayı rezil ettikten ve midemi buandırdıktan sonra ekmek ve zeytinde karar kıldım..
hala tam doymuş sayılmam ama idare eder..
bu arada mide demişken ben onu yıllarca miğde sanmıştım..
sanırım herkese olan bişey..
herneyse aynı zamanda yorgunluktan ölmek üzere olduğumu farkettim..
kafamı zor dik tutuyorum ama çözmem gereken sorular var..
bi de okumama gereken bi midnight sun..
bu arada didik bugün eclipse'i dilşuttan aldı geceleri uyumuyo diye..
bu işte yok yeni bişey..
bi tek annem pc başına oturmuş kendi de deliriyo bizi de delirtiyo..
garip garip işler vermişler kadıncağıza canı çıkıyo burda

7 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

hala olayı tam olarak kavrayabilmiş diilim. resmen didi elimden kitabımı aldı inanamıorm. ve beni bekleyen eclipsesiz uzun upuzun saatler war önümde.

**bushu** dedi ki...

uyu işte onun için aldı..
uyu ki zaman çabuk geçsin.. xD
ben de artık sabaha kadar midnight sun edward filan mutlu mesut xD

dilsad dedi ki...

bak kaşınıon ama he.

**bushu** dedi ki...

eheh napıcan dilşut küfür mü ediceksin xD

dilsad dedi ki...

didiye şikayet etcem tabiki haha.

**bushu** dedi ki...

adil oynamıyosun bebeyim xD

dilsad dedi ki...

hayat adil diil. hayat hepsini bellaya saklamış. şımarık aptal kız.