A hole on the toilet wall: bir yd öğrencisinin yakarışları

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Aralık 2008 Çarşamba

bir yd öğrencisinin yakarışları

resmen kusucam artık..
yıllardır içinde gerekli hiç bişey bulundurmayan saçma sapan paragrafları okumaktan feci derecede gına geldi..
hayır bi zamanlar genel kültür olsun nolcak filan diyodum ama resmen katlanılmaz olmaya başladı..
bi de başka konu yokmuş gibi çevirip çevirip aynı şeyleri koyuyolar önümüze daha bi kıl oluyorum..
şu patates, domates ve mısır'ın aslen amerika'da yetiştiği, diğer insanların kendilerinin varlığından aslında amerika'nın keşfinden sonra tanıştıklarıyla ilgili paragraflardan yaklaşık 150.000
kahvenin kökeniyle ilgili 200.000
gelinlere poratakal çiçeği takmakla ilgili 1 tane (ilgimi çekmişti ondan yazıyorum xD)
kilo vermeymiş, sağlıklı yaşammış, feng shui'ymiş, uzak doğu felsefesiymiş, bermuda şeytan üçgeniymiş vs. konularından ortalama 5.000'er tane okudum zaten..
kanser, alzheimer, blumia'yı saymıyorum bile farkındaysanız..
nolur şu acıma biri son versin buna daha fazla dayanamıycam..

bu arada bu nerden çıktı..
şu upstream'in son ünitesini yapmam lazım ama o kocaman yazıyı okumak o kadar amele işi gibi geliyo ki..
içimi döküyüm dedim..

0 küçük şişe sallanıyor: