A hole on the toilet wall: edward'a açık mektup

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Aralık 2008 Salı

edward'a açık mektup

kar beyazım, kan kokulu kanatsız meleğim edward,
seni ne kadar özledim inanamazsın.. eminim sen de beni çok özlemişsindir..
burda sensiz günler geçmiyo..
pamuğum olmadan katlanamıyorum saatlere..
biliyorum hep diyosun "insanların bilmesine ne gerek var biz biliyoruz yeter" diye ama başkaları "ehh edward çok tatlı.. gelsin ısırsın başka bişey istemiyorum." gibi şeyler söylediklerinde dayanamıyorum..
işin kötüsü bazen dayanamayıp diyorum "ordaki bella benim" diye ciddiye de almıyolar..
yeter artık, başkalarının buz gibi soğuk çelik kadar sert kollarının hayalini kurmasından bıktım..
artık gerçekleri açıklamanın zamanı geldi diye düşünüyorum..
söyle şu insanlara,
biz amerika'da büş yerine bella diyoruz,
hatta bak büşra - isabella, büş - bella ordan geliyo bu kısaltmalar de..
iyice şizofren muamelesi görür oldum edward,
kokusunu biliyorum diyorum mel mel bakıyolar yüzüme,
bilmiyolar ki ben o koku olmadan uyuyamıyorum..
bu av işi çok uzadı dön artık bebeyim..

güneşin büş.

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

hanım koş, büşü çıldırdı.

Adsız dedi ki...

şimdi d hastane masrafları için para toplamamız gerekecek beyza.

Büşra Mutlu dedi ki...

bak edward diyorum inanmıyolar diye..

Adsız dedi ki...

he canım, he gülüm.