A hole on the toilet wall: konuşma blogu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

2 Aralık 2008 Salı

konuşma blogu

damla:
ayrıca sen nası bi rahatsızsın yaa
damla:
edwarda mektup yazmış
damla:
özürlüü
' bushu:
güzel olmamış mı
damla:
harika
damla:
ayrıca kokusunu ben de tahmin edebiliyorum lan
' bushu:
işte bu
' bushu:
bella anlatıyo zaten gayet net
' bushu:
zihninde oluşan karaktere bş koku ekleyiveriyosun
' bushu:
ama insanlar bunu anlamıyo
damla:

ben gaaayet kokusunu şey yaptım yani kafamda
damla:

' bushu:
aynen
' bushu:
ama çok şeyya
' bushu:
şey yapma kokusnu tamam mı nolur >D
damla:
yapmam kız
damla:
valla aşık değilim
' bushu:
iyi nolur olma tamam mı
' bushu:

' bushu:
çünkü biz edward'la sevişcez edward beni seçince üzülürsün
damla:
lan tam liseli manyak oldun bee
damla:
allaaah koru yaarabbii
' bushu:
nabıyım bebeyim aşk böle bişi D

0 küçük şişe sallanıyor: