A hole on the toilet wall: sanatlı yazı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

7 Aralık 2008 Pazar

sanatlı yazı

merak ettiğim bişey var..
hani böyle sanatsal yazılar yazan insanlar filan var ya,
acaba diyorum uzun ve sanatlı ve anlaşılmaz cümleler kurduktan sonra ne düşünüyolar?
ya da onları neler düşünüp yazıyolar..
mesela bizim okuldaki küçük sarı kız
yazısındaki "sarının göz kırpışı" yazmadan önce ne düşünmüş olabilir ki??
sarının göz kırpışı ne allaşkına?
hayır yani bu sanatlı yazı yazcam kasıntılığı ne onu da anlamıyorum..
cümleleri boz,
yüklemi kaldır,
olabildiğince çok üç nokta kullan
sanatlı yazı yazdım bu mudur yani??
bırakallasen yaa..

4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

şimdi breaking dawn'a beynimden su akmaaya başlamdan önce bi 5 dk ara veriorm ve sana bazı haberlerm war büş. 16. bölüme gelmiş bulunuorm ve kitap bitmiooo hele jacoblı bölümden kustum artık. Alla sen ortada ne aşk kalmış ne twilight ruhu burdan o işini bilir dedğimz bayana saygılarımı sunuorm. Bi an önce şu ikinci bölümü bitirip yeniden özlem duydum bella edward aşkına dönmek için sabırsızlanıorm. beni beklee edwardd.

**bushu** dedi ki...

ben de ikinci bölüme başlamak üzereyim şu an.. resmen şevkimi kırdın yanlız.. neyse okucaz başka yolu yok.. bu arada ne zamandan beri arkadaşlarımızın sevdiceklerine yavşıyoruz sorabilir miyim?? uzak dur edward'dan xD

dilsad dedi ki...

büş inanamııcaan ikinci bölüm bittii vee evvet bittii oleyyy. üçüncü bölüme başlıcam sanırm. inanılmaz bişi bu. neyse reneesme bekle beniii.

**bushu** dedi ki...

ben 2. kısmın birinci bölümü okuyup bıraktım.. yatıcam şimdi..