A hole on the toilet wall: superdorm önünde damat havası evet xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Aralık 2008 Salı

superdorm önünde damat havası evet xD

merhabaaaalar bugün blog yazma olayı baya gecikti farkındayım ama eve geç geldim ve geldiğimde bilgisayar babam tarafından ele geçirilmişti bile..
herneyse anlatıyorum..
nerden başlıyım sabah kalktım her tarafım ağrıyo ölmüş vaziyetteyim..
dedim dualarım tuttu edward mı geldi nedir??
ama gelmemiş baktım ağzım yüzüm sağlam hiç bi morluk flan yok..
hazırlandım bişeyler akşam için kıyafet aldım filan..
ama tabi sabah ayazı sıcak yataktan da yeni çıkmışım mal gibi dolabımdaki en kalın kazağı koydum çantaya..
bu kısım önemli çünkü ilerleyen bölümlerde bu bilgi lazım olucak..
herneyse okula gittik
m,r,am'ın bize hediye ettiği çikolataları yedik falan filan bişeyler..
sonra son iki ders beyza nezir hocaya yalan söylemek ve hemen ardından hocam derse gelmeyin siz demekle bizi iki ders sürücek giyinme, makyaj yapma ve bi sürü fotoğraf çekme olayına sürükledi..
bu arada heh lazım olucak kısma geldik
şunu mu giysem bunu ömu faslında kazağın çok kalın olduğunu farkedip kendisini giymek istemediğimi anladım
napıcam
didik dedi al benim superman tişörtümü giy..
olur mu ki??
oldu.. evet resmen didinin tişörtüne gayet sorunsuz girdim..
herneyse işte takılşdık bi sürü fotoğraflar şular bular
okul bitti
otobüse bindik boğaziçine gittik..
bi ara selmayı gördük sonra o gitti..
beleş diye gayet tok olmamıza rağmen sandviç ve kolaya abandık..
ardından konser salonu..
selim sesler filan..
aralar pek önemli değil..
bi işte kara üzüm bişeysini çalarlarken biz beyzayla oynuyoduk fşlan sonra kamera bizi çekti karşıda kocaman kendimi görünce utanmak suretiyle öne eğilip saklandım..
herneyse sonra finalde artık misty dedi dans edicez bişeyşer biz de hani kıvırcaz filan diye bekliyoruz..
birden damat havası başladı ama çok ciddiyim şehremini insanları hiç tereddütsüz "obaaa damat havasıı.." şeklinde bi yandan şaşkınlık bi yandan coşku bi sağa bi sola..
misty de hareketleri gösteriyo..
yavrum damat havası bizim okulun resmi dansı sayılır zaten..
coştuk eylendik diğerleri new york'ta oynadıalr filan..
sonra işte o maurice brown insanı çaldı onda oynadık..
sonra o bitti tekrar damat..
deli gibi tepişiyoruz..
tam böyle herkes gaza gelmiş çıldırmış vaziyette konser bitti..
sonra superdorm'un önünde kısa bi posta..
ebru hoca kaçıp gidince bıraktık tabi..
biraz yurda girip çıkan insanlara baktık..
kıskandık..
sevdik bazılarını filan..
geri dönme zamanı geldiğinde dedim "bakın gidiyorum ama büş gitme kal derseniz sizi kırmam kalırım hiç sorun değil.." filan ama hiç kimse oralı olmadı..
sıç çok fena tırstım şu an herkes yattı garip garip sesler biri sayıklıyo sanırım bu blog burda biter bence xD
devamı yarın ama canım istemezse devam da etmeyebilirim tabii..

0 küçük şişe sallanıyor: