A hole on the toilet wall: ben boğaziçi gördüm xD

Sayfalar

oh my çok çılgın!

16 Ocak 2009 Cuma

ben boğaziçi gördüm xD

sonunda bugün boğaziçi gördüm..
ve resmen oraya aşık olmuş vaziyetteyim..
hemen seneye olsun ve oraya gidiyim istiyorum..
resmen haaarika..
bi kere orası zaten istanbul değil başka bi şehir yani..
başka bi yerdesin orda..
bi taraf deniz, her taraf zaten ot çimen..
kediden köpekten geçilmiyo -acayip tatlılar
insanlar desen ben ömrümde bu kadar sakin insanlar görmedim
kimse ne etliye ne sütlüye
zaten pek insan göremedik finaldi şuydu buydu baya meşgulmüşler..
ama genel anlamda ya çok süslüler ya da çok pespaye
hatta dilşut bi ara
"yalnız biz buraya gelince bizim baya bi kıyafet sorunumuz olucak biliyosun di mi? o tiki kızın montu marc jacobs'tu" dedi
hala nası yani modlarındayım.. öğrencisin ulan sen..
nabıyosun yani..
zaten anladım ki ben eğer oraya gidersem - ki pc başında harcadığım her saniye bu ihtimalden biraz daha uzaklaşıyorum - "yok olum ben millete mal yüzümü göstermicem.. insan gibi gidicem" sözlerimle özetlenebilicek planlarım tam tersine dönücek ve kendimi daha bi salıcam, saç baş iyice bırakıcam gibi geliyo..
çünkü dediğim gibi insanlar çok rahat.. salmış çoğu..
en azından benim ilgimi çeken kısmı baya salıktı..
öğrencilerin görebildiğim kısmına göre söylüyorum
çoğu esmer, kıvırcık saçlı ve bol sakallı..
erkek tabi bunlar kızlar da normal kız pek ilgilenmedim açıkçası xD
kampüsün içindeki yurtlarda gözüm var..
şehir içinden almıyolarmış ama ben cidden orda kalmak istiyoruuum..
şimdideen nerde yemek yiycez, nerde kitap okuycaz filan bunlara hep karar verdik..
hatta fen-edebiyat fakültesinin -fakülteMin- merdivenlerinin en üst basamağıyla ilgili planlarım da var ama söylemek istemedim şimdi açıkçası..
bu arada kütüphanesinde 500.000 kitap varmış
film yerinde de 6.000 mi 60.000 mi hatırlamıyorum açıkçası içinde 6 ve bol miktarda sıfır vardı
o kadar film varmış..
gayet alıp izliyosun filan..
sonra istediğin dersleri alıyosun gayet kendi alanın dışında bi kısıtlama yok..
ki ispanyolca, yaratıcı yazarlık şeklinde başlayan hayallerimiz burda kendilerini gerçekleştirme imkanı bulucaklar..
ayrıca şu öğrenci değişimdir şudur budurla ilgili olarak nerdeyse anlaşmalı olmadıkları ülke yok xD
kocaman bi liste..
ben direk "california state university"e kitlendim açıkçası xD
allahım nooolur (pray mode - hatta mp3 prayer)
çok istiyorum yaa..
yalnız feci yokuş resmen canımız çıktı..
zaten okulda şişman insan filan da yok yani..


oyhh boğaziçi canım içi
beni senden ayrı koma
eğer ki kabul edersen beni
sürerim her bi yanıma kına..

0 küçük şişe sallanıyor: