A hole on the toilet wall: eragon

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Ocak 2009 Çarşamba

eragon


geçen hafta yanlış hatırlamıyosam d&r'da gezinirken şu eragon, bişey ve eldest'ı gördüm..
bunların da baya hayranı var..
senelerdir salonda vitrinde duruyo dedim okuyum bari..
ama öyle ilgisiz ve bilgisizce başladım ki okumaya kitabın başında çocuğun bulduğu taşın aslında ejderha yumurtası olduğunu didi söyledi bana..
kapağın içindeki yazıyı bile okumamışım..
bi de yazarı kendisini yazdığında 15 yaşındaymış..
"çoluk imiş, çocuk imiş nasıldır ki acaba??" diye biraz da önyargılı başladım açıkçası..
okuyorum işte şu an..
daha henüz bi olaylar başlamamış olsa da oldukça iyi gidiyo..
hiç bi sorun yok mis gibi yazmış..
ama bünye kabul edemedi başta ondan
herkesi kendim gibi sanıyorum
kendi 15'imle kıyaslıyorum
ben o zamanlar bırak kitap yazmayı
oooo.. (açıkçası devamına bişey bulamadım xD)
hoş 17'imle kıyaslasam da bişey çıkmaz şu anda da öyle bi potansiyel yok gibi xD


ps: hayatımın dumurunu yaşadım şu an xD
eragon'un filmi varmış ya xD
niye kimse bana söylemiyo böyle şeyleri yaa??
bu arada "kitap yazıcam , çok satıcak, warner bros.'a satıp hollywood, partiler wohoo" şeklinde özetlenebilicek kariyer planıma olmaz diyen arkadaşlara bakın nasıl da oluyomuş demek istiyorum..
yapan yapıyo olum
ben de yapıcam..
koç kadınıyım ben hem, istersem yaparım hıh.

0 küçük şişe sallanıyor: