A hole on the toilet wall: modern matematiğin kurucuları sizi hiç sevmiyorum.. dokunamadığım şeylerle uğraşmaktan hiç hoşlanmıyorum..

Sayfalar

oh my çok çılgın!

1 Ocak 2009 Perşembe

modern matematiğin kurucuları sizi hiç sevmiyorum.. dokunamadığım şeylerle uğraşmaktan hiç hoşlanmıyorum..

resmen son 1 saattir çarpanlara ayırma çözümlü sorularıyla uğraşıyorum ve daha 9 tane çözebildim..
nası illet nası pislik bişey anlamadım..
matemtikçi o şeyleri görebilmeniz için bi sürü soru çözmeniz lazım diyo ama şöyle bi sorun var
bi sürü soru çözemiyorum çünkü o şeyleri göremiyorum!!
bu beni içine çeken nası bi kısır döngü bilemedim..
neyse this circle never ends diyorum ve biyoloji sorusu çözmek
üzere burayı terk ediyorum.
ve evet arsız gibi yazıcam programa 10 soru çözdüm 1'i boş diye banane..

0 küçük şişe sallanıyor: