A hole on the toilet wall: yoruldum biraz

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Şubat 2009 Salı

yoruldum biraz

öss formları geldi..
ve pek çok kişi "oha abi biz şimdi ciddi ciddi giriyoruz yani öss'ye.. anaaam cidden sınav var.."
moduna girdi..
olay daha bi gerçeklik kazandı
heycanlıyız bu arada öss'ye 123, yds'ye 130 gün kaldı bunu da söyliyim burdan..

çıkışta emniyet müdürlüğü'ne gittik..
"evet gidiyoruz biz öyle takılıyoruz filan arkadaşlarla" şeklinde bi espri yapar seni de kendimi de şu ortamdan soğuturdum ama inan hiç halim yok..
gittik vatandaşlık filan onlarla ilgili soru sorucaz..
daha doğrusu gizem'in yös'e girme ihtimali var ama bunun için türk vatandaşlığından çıkması gerekiyo onla ilgili bilgi alıcaz..
girdik kapıdakilerin nezakketten anladıkları yok.
a blok 1. kat yabancılar kısmına gidicez..
gittik gizem dedi:
"ben vatandaşlık değiştirmeyle ilgili bilgi almak istiyorum" dedi.
anlamadı gibi kız biraz
"türk vatandaşlığından çıkmak istiyorum.." diye takrarladı
"bilmem ne bey şahıs vatandaşlıktan çıkmak istiyomuş bi gelir misiniz?"
resmen şahıs dedi..
eğlendik açıkçası biraz..
"şu çıkçakmış vatandaşlıktan" eheh xD

bi de boleyn kızı'na başladım..
ama karakterler önceden görsel olarak zihnimde yer etmiş olduklarından biraz garip oluyo..
yani sıfırdan biri canlanmıyo gözümde zaten var olanlar..
bi de bi taneye de bağlı kalamıyorum
mesela henry bi eric bana, bi öbür tudors'daki insan,
anne boleyn tudors'ın anne boleyn'i,
arada natalie portman da oluyo tabii,
mary boleyn scarlett johansson,
boleyn kızı'nın aragonlu katherine'ini o kadar umursamamışım ki zihnimde kimse canlanmıyo..
dolayısıyla o da tudors'dan..
böyle işte..

bi de gitmeden
yu arrr my azbınd end aym yorr wayf..
aragonlu katherine stayl..

3 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

hey hey benim de adım geçti bushu nun bloğnda
evet o kitap olayını da cok iyi anlıyorum. tam bir beyin ziyanlığı.

Büşra Mutlu dedi ki...

hep geçiyo ki adın sanki ilk defaymış gibi xD xD

Adsız dedi ki...

vallai ilk defa gördüm ben
hep mi geçiyo :D yirim.

su anda yorumun yayınlanması için yazmam gereken sey tam olarak retinine-->reti nine (evet yaptım bişman değilim)