A hole on the toilet wall: you can google it!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Şubat 2009 Perşembe

you can google it!

google'da aratılan "çıplak kız", "adamla kız öpüşüyo"ları filan tamam anlayabiliyorum,
"toilet gizli kamera görüntü" şeklinde özetlenebilicek fantezileri de anladım diyelim,
adeta arkadaşıyla konuşurmuşçasına dertlerini google'la paylaşan
google'ın ona bi arama motorundan daha çok şey ifade ettiği arkadaşları da anlayabiliyorum yalnızlık zor şey sonuçta
ama bu seda sayan ankaralı turgut olayını anlamıyorum..
ne demişler nası kavga etmişlerse
insanlar ankaralı turgut ne demiş,
seda sayan niye kızmış diye kalkmıyolar bilgisayar başından..
bu önemli sorunun cevabını bulmak için yola çıkmış ve şu blog sayfacığıma ulaşmış arkadaşlar
hatta arkadaş olduğunuzu sanmıyorum şayet kendi yaşımda birinin google'da ankaralı turgut aratması fikri pek gerçekçi gelmiyo o sebepten teyzeler ve amcalar
bırakın allaşkına işiniz mi yok ya..

0 küçük şişe sallanıyor: