A hole on the toilet wall: blogger ahalisi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

30 Mart 2009 Pazartesi

blogger ahalisi

kimse farkında değil (ya da belki de farkındadır da gelip bana farkındalığını göstermemiştir.. emin olamadım şimdi) ama aslında şu blogger nesi denir (tek eli kaldırıp parmak şıklatmak suretiyle ımmm siz nası diyor efekti.) bilemedim işte şuraya koyucak kelime de bulamıyorum.. camia mı denir ne denir osu işte aslında küçücük yahu.. valla bak.. mesela böyle çok alakasız bi yerden bi blogla rastlaşıyoruz, sonra noluyo ediyo ve okuduğum birilerinin arkadaşı şusu busu çıkıyo.. yeni bloglar buliyim, yeni insanlar filan diyorum, dönüp dolaşıp aynı yerlerde buluyorum yine kendimi..
böyle işte, bunun devamında bişey demicem bu kadar..

4 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

Blogger ki İstanbul kadar kùçùk =)
[bkz: amcamın istanbula ilk gelişinde istiklalde ilkokul arkadaşyla karsılasması yetmezmiş gibi avcılarda ortaokul arkadaşyla karsılaşması ve bu karşılaştığı insanların aslnda istanbulda bikaç gün içn bulnyo olması]

**bushu** dedi ki...

oha xD

persephone dedi ki...

seni anlıyorum büşü :D (hatta bu blogun aramızda geçen muhabbetten sonra yazıldığına inancım sonsuz. )

**bushu** dedi ki...

o yess bebeyim bu konuda beni en iyi sen anlarsın xD
evet yazmadan önce o muhabbet geldi aklıma ondan sonra yazıverdim xD