A hole on the toilet wall: karmaşık

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Mart 2009 Pazar

karmaşık

yaa bi kaç gündür pek garip hissiyatlar içindeyim..
sanki yaşadığım şeyleri ikinci kez yaşıyorum gibi ama dejavu gibi değil..
mesela bi şey görüyorum şaşırıyorum, sonra sanki o şaşırdığım şeyi zaten çok önceden görmüşüm ve o an aslında ikinci kez şaşırmışım gibi geliyo..
bu duyduğum, konuştuğum, tanıştığım, tartıştığım herkes ve herşey için geçerli..
acayip bi his..
"acaba önceki hayatımda..." diye başlıycam şayet önceki hayatımda da kendim olmuş olma ve dahası yine aynı zamanda aynı insanlarla aynı şeyleri yaşamış olma ihtimalim oldukça düşük gibi..
belki de paralel evrenlerdeki meydana gelmiş bi çakışma yüzünden aynı şeyleri tekrar tekrar yaşıyorum ya da ne biliyim paralel evrenimdeki düşüncelerim, izlenimlerim tecrübelerim vs. bi şekilde zihnime aktarılıyo falan filan..
olabilir böyle şeyler biraz daha düşüniyim o zaman ben bunların üstüne..

2 küçük şişe sallanıyor:

sltn dedi ki...

ben de yaşıyorum bu aralar benzer şeyleri =)hakkaten alzeimer olduğumu zannetmeye başlamıştım yalnız değilmişim =) hayır yani bide bu olaylar ortalıkta dönen gayet önemli dedikodular oluyo o da problem oluyo hafiften (bknz. ya sltn ikinci kez aynı tepkiyi verme salak mısın kızım nesin ya?xD)

**bushu** dedi ki...

eheh kader ortağı mıyız neyiz xD