A hole on the toilet wall: biş'le yürovijın keyfi 2

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Mayıs 2009 Pazar

biş'le yürovijın keyfi 2

hemen maddelendiriyorum
  • şarkıların çoğu güzel bence, bizim performans da eh iyiydi.. ama öyle herkesi alıp götürmedi kanımca, birinci filan olursak büyük süpriz olur..
  • azerbaycan'ın arash'ı bildiğimiz boro boro arash sanıyorum, görünce bi miktar şaşırdım..
  • isveç'in solisti kadın yüzüklerin efendisinin birincisinde cate blanchett'in oynadığı karakterin yüzüğü al bence teklifi karşısında dönüştüğü şekle benziyo..
  • portekizin şovu sefillik.. finlandiya'dan da nası öyle bişey çıktı hala şoklardayım.. çok kıro diil miydi sence de?
  • almanya'yla ukrayna'nın şovları harikaydı.. daha doğrusu almanya'nın dansçılarını (her zaman diyorum pin-up.. ötesi yok diye), ukrayna'nın solisti olan kadını sevdim..
sanırım oylama süresi doldu gidiyorum ben

hee bi de dur şunu da söyliyim öyle gidiyim estonyalı kızın kendi de kıyafeti de harikulade, bayıldıııım..

0 küçük şişe sallanıyor: