A hole on the toilet wall: gözlerim kurudu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

23 Mayıs 2009 Cumartesi

gözlerim kurudu

bi daha hayatım çok sıkıcı filan demiycem, şu çalışma masasında yaşadığım atraksiyonun haddi hesabı yok.. resmen near death experience yaşadım.. ışığı gördüm.. tam peygamberin adı, allah bir filan diye prova yapıyorum sorucakları rivayet edilen sorulara, annem büşraa gel dedi, boğulmak üzereyken sudan çıkmış insanlar gibi aniden kendime geldim "hıüaaaaaah!" diye nefes nefese geriye dönüverdim.. (bu arada burda belirtmem gereken bişey var aklıma geldi.. hani o sudan aniden çıkan insanların çıkardıkları ses var ya aslında o çok rahatsız edici bi ses.. şimdi ben genelde gece izliyorum filmleri böyle suda derin nefes almalı film olunca çok tedirgin oluyorum, çünkü görmeyince sanki sevişme sesiymiş gibi geliyo kulağa.. malum gece olunca da evde pek fena yankı yapıyo, sanki evdekiler büş ayıplı film mi seyrediyo diyceklermiş gibi hissediyorum..) gidiyodum yani, didi aramasa, annem çağırmasa matematik sorularının üstünde yığılmış bi şekilde bulucaklardı beni..

0 küçük şişe sallanıyor: