A hole on the toilet wall: halbuki odak noktamın kariyer planları olması gerekiyodu

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Mayıs 2009 Cuma

halbuki odak noktamın kariyer planları olması gerekiyodu

gitarının teline kurban oluyum asıl çocuk gibi arabesk bi yaklaşım edindim şu an evet.

bugün kariyer günlerinin ikincisi vardı..
geldiler işte şu dili bu dili karşılaştırmalı falan filan..
sabah aslında ingilizce diye takmamak lazım başka dil de olabilir diye düşünmüşken,
akşam tekrar yok bee ingilizceciyim işte ben daha ne olmaz başka şey ne gerek var bildiğim yerden devam ediyim moduna döndüm..
zaten okuldu şuydu buydudan bahsetmiycem çünkü bugün öss'ymiş yds'ymiş uzaklaştım açıkçası bunlardan biraz xD
önce günün erken saatlerinde daniel dediğimiz çocuğu farkettik;
kendisi gildenlöw kanı taşıyorum ben diye bağırıyodu resmen,
benzerlik inanılmaz..
sonra bi an dilşut
bu çocuk gay diye tutturdu,
baktım
lan? oldum, öyle bi izlenim bırakıyo insanda çünkü,
sonra gökay da evet
büyük ihtimalle dedi..
bilmiyorum özellikle dilşut çok kesin konuşuyo..
üzücü bi durumdu pek tabii, bi daha nerden bulucan ki daniel tipli çocuğu,
kayıp bunlar hep..
sonra işte şu müzik olayı vardı,
tabitha şarkı söylicekti filan bişiler,
yiğit'in arkadaşları gelicekti gitar filan çalmak için onları bekledik ama zaten azıcık insan kalmış,
onların büyük çoğunluğu haftaiçi gruptan ki onların dinleyicisi oldukları grup bambaşka..
herneyse geldiler bunlar..
direk biz bi dibi düşme moduna girdik..
dün tabitha sinirli sinirli anlatırken (kendisi çocuğa çok kızmış ve haklı)
vay dangalak, salak yaa bırak hep çıkıcak böyle sorumsuz pis insanlar dediğim çocukla ilgili düşüncelerim o an daha çok ay bu bize gelse ben bunu kuş sütüyle beslerim ne tatlıııı şeklindeydi..
ama çocuk cidden çok tatlıydı..
her neyse bu şarkı çalma olayı zaten çok rezillikti yani..
bizim haftaiçilerin müzik kültürleri
bir taş attım tencereye'yle başlayıp tıh dedi'yle bittiği için çocuklar ne çalsa mal gibi bakıyolar..
başlarda ne çaldılar tam hatırlamıyorum biz de bu sırada dilşutla karşılıklı oturuyoduk daha doğrusu ben dilşutun yanındaydım başta ama sonra kalkıp karşıya ki oturma sıralaması asıl tatlı çocuk, mavili tatlı çocuk, yiğit'in arkadaşı, yiğit, ben,gökay, tabitha şeklinde oldu, dilşut'ta karşıda onla mesajlaşıyoruz yok şöyle yok böyle diye..
işte bunlar çaldılar hatırlamadığım bişiler, kendi bestelerinden çaldılar filan..
ama hani bi reaksiyon göremeyince tedirgin oldular.. ne çalsak onu mu çalsak filan diye bu sırada sürekli bi black muhabbeti dönüyo yiğit'e diyorum
black çalsınlar işte tamam, dilşut'a mesaj atıyorum black biliyolarmış aslında çalabilirler filan diye,
sonra işte çaldılar sonunda; asıl tatlı çocuk da şey diyo
yaa şarkıyı tam bilmiyorum atabilirim aralarda kusura bakmayın dil dersanesi filan ama.. biz de ayy yerim kuzum diyoruz hala ve söyledi ve evet aralarda biraz attıysa da güzel söyledi.. ve haftaiçiler yine saçma tepkilerini gösterdiler hatta iki kız ouff diyip kalkıp gitti, yiğit yanda black yaa bari buna yapmasınlar modunda biraz da sinir olmuş.. sonra knockin' on heaven's door çaldılar, mutluyduk bu sırada mümkün olduğunca yüksek sesle eşlik etmeye çalışıyoruz bi yandan çünkü insanlar cidden tepkisiz.. türkçe çalalım filan dediler bunlar direk ohh türkçe yaşasın moduna girdiler ki pek çok insanın zihninde sen ingilizce öğrencisisin lanet olası ingilizceden bu kadar korkmaman gerekir cümlesi dönüyodu.. çaldılar bişeyler ondan sonra asıl tatlı çocuk ne abi türkçe söylüyoruz olmuyo, ingilizce söylüyoruz olmuyo, slow olmuyo ne yapıcaz dedi istek yapsınlar bari filan oldu.. second love dedik yiğit'in arkadaşına, kimin o dedi, pos, yok bilmiyolardır onu muhtemelen, kader.. dilşut'ta yok zaten black çaldı üstüne bi de second love çalsa ben bu çocuğa kesin aşık olurum diyo xD sonra işte okul müsameresi gibi olan kısımlar geldi.. şimdi zaten program aslında tabitha'nındı o zaten söylicekti ama bunlar işte asıl çocukla anlaşamamışlar filan tabitha yok ben söylemicem filan diyodu ama çıktı söyledi filan ama bunda bişey yok bu aslında gayet olması gerekendi.. bu arada sesi cidden çok güzel.. ama sonra herkes de bi ben de söylerim bana ne durumları oldu, bi kız var şimdi haftaiçi dönemden, hani böyle kendini çok seksi sanan ama aslında ondan çok uzak olan insanlar vardır ya bu da öyle işte, ben de söylerim filan modunda çıktı bring me to life söylicem ben dedi, my immortal olsa olmamı, iyi onu da söylerim.. kız bi başladı ama zaten ses duyulmuyo böyle kedi gibi çıkıyo, hatta başta napıyo yaa bu sesini mi açıyo filan diye dalga geçtiler, hayır çıkan ses hiç güzel değil.. hatta çok kötü ve hareketlerini filan görsen hani evet harikayım, sesim çok güzel, zaten ben de çok alımlı ve zarif ve herkesin bayıldığı bi insanım diye geçiriyo aklından muhtemelen.. o sırada dilşut'ta yanımdaydı biz zaten napıyo bu yaa? olduk bi anda, yiğit sağda gülme krizine girmiş, asıl tatlı çocuk da normalde öbür tarafa dönük çalıyodu, eğdi kafayı gitara bizim tarafa(biz dediğim bana gülmüyo pek tabii arkadaşları bizim tarafta.. ahh keşke) döndürdü kafayı gülüyo, birisi gidip şu kıza detonesin desin diyo.. bizim ağzımız açık kalmış nabıyo bu diyoruz hala, zihnimizin öbür tarafı da allahım bu çocuk çok şeker'de.. ondan sonra kızılderili dediğimiz çocuk çıktı metallica'dan söyledi.. ki onun da cidden kalın ve güzel bi sesi varmış.. adam nothing else matters söyledi buna bile tepki vermiyolar, allah aşkına hadi diğerlerini bilmiyosun nothing else matters'ı her insan bilir yapma bu kadarını, mimkin diil bu yani.. sonra işte o bitti son iki şarkı filan modundalar.. biz direk last kiss dedik bi heyecan hani nası olsa bitiyo bu mallar bi şeyden zevk almıyo bari bizim işimize yarasın, bu sefer direk asıl çocuğa dedik hatta, pearl jam? dedi, dilşut'la aynı anda böyle büyük bi şevk ve mutlulukla evet evet o çalar mısın? dedik, azıcık mırıldandı şarkıyı böyle, şarkıyı biliyorum ama.. dedi gitarı göstererekten, kader kısmet diye geri yerimize geçtik.. sonra tabitha zombie'yi söyledi inanmıycaksın ona bile tepki vermiyo adamlar.. daha piyasası yok yani ne söylesinler, hiç bişeyden haberleri yok ki dinleyici kitlesinin.. bu arada tabitha'nın sesi cidden çok güzel beklemiyodum bu kadarını.. harika yani.. herneyse bitti işte sonra eve geldik.. hiç gelmek istemedim, çok tatlıydı asıl çocuk.. yerim.. allah sahibine bağışlasın diyemicem bana bağışlasın eğer ki olasılıklar dahilindeyse..


yazı karakterlerinde benim bi suçum yok delirdiler..

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

bu muydu ya, ben de tedirgin oldum etkin hocamla saatlerce muhabbet ettiniz diye ;P

**bushu** dedi ki...

ahah saatlerce muhabbet etmedik etkin hocanla panik olma ama zaten etkin hocan konusunda korkman gereken insanlar biz değiliz ozan biliyosun xD didiiii asıl çocuk çok tatlıydı alsan ya bana onu xD