A hole on the toilet wall: --(o)-(o)-- **

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Mayıs 2009 Perşembe

--(o)-(o)-- **

+naci ben lambada öğrenmek istiyorum..
-neden lamba? okulun nesi yetmiyo ki?




**hep böyle noktalama işaretlerinden filan güzel şekiller yapabilen insanlardan olmak istemişimdir.. benden anca bu çıkıyo.. sütyen bu.. hayır anlamamış olabilirsin ondan söylüyorum

2 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

gözlüğe benziyo =)=)

bu arada eskisi kadar takip edemiyo olsam da özlemiştik yazılarınızı pek muhterem büş hanımefendi =)

**bushu** dedi ki...

gözlük diil yanlış benzetmişsin :P
iyi sevindim yazılarımın özlenmesine biz de yorumlarınızı özlüyoruz bünyamin bey, lütfen açmayınarayı xD