A hole on the toilet wall: tuvalette

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Mayıs 2009 Pazar

tuvalette

bugün dersanede alt dönemden bi kız benle tanıştı.. çok garipti.. böyle tuvaletten çıkmıştım ben ellerimi yıkıycam bu da sabunla aramızda rimel sürüyodu ben de sabuna ulaşmak için pardon dedim.. sonra bu durdu ayy iğrenç sürdüm dedi.. ben de yoo olmuş dedim.. sonra adın ne dedi, büş dedim.. büş, büşra yani.. benim de arkadaşım var.. sevgilisi onu büşüm diye seviyo dedi.. hiç bişey demedim, sabun köpüklerime baktım kayıtsızca.. ben de aslı, görüşürüz büşra dedi.. güle güle dedim, içimden de büş dedik ya niye hala büşra yani nedir bu şimdi diye düşünüyorum.. hadi görüşürüüüz dedi sanki bana da dedirtmek istercesine bi daha bu sefer ben de görüşürüz dedim.. böyle işte.. aslında o kadar da garip değilmiş..

0 küçük şişe sallanıyor: