A hole on the toilet wall: yoksa ben loser mıyım?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Mayıs 2009 Pazar

yoksa ben loser mıyım?


okuduğu şeylerden, başka insanlardan filan kendim kadar çok etkilenen başka birini daha tanımıyorum.. mesela bi kitap okuyum hemen kaptırıyorum kendimi, ya bi karaktere aşık oluyorum/nefret ediyorum, ya onlar gibi konuşasın edesim geliyo.. böyle kendimi hop normal dünyadan soyutlayıp sokuveriyorum oraya, gerçek hayatta nolmuş, kim ölmüş umrumda diil.. ya da mesela didi, dilşut, ben hep konuşuruz başka insanların hayatımızdaki yeri kadar yer ediyo muyuz acaba onların hayatlarında diye.. çünkü mesela hani çok alakasız bi insanın bile bizim için konu değeri var tamam mı, yani mesela hiç tanımasak bile uzaktan sevebiliriz kendisini.. ama bunu şey gibi algılama loser bunlar, popüler insanların yanına yaklaşamıyolar, anca uzaktan bakıyolar filan.. loser değiliz inan bana (gerçi benim dememle mi inanıcaksın.. saçma oldu. herneyse) ya işte bu başkalarının hayatlarıyla haşır neşir olma durumundan ben çok etkileniyorum.. mesela hiç tanışmadığım insanlara sevgi duyuyorum, ama bu gideyim tanışayım şeklinde bi olay değil.. o orda yaşasın, bakiyim ben de mutlu oluyum gibi bi durum.. mesela bu sabah şunu gördüm yarım saat ağzım kulaklarımda gezdim evin içinde.. halbuki oha büş nalaka? derler yani.. ama elimde değil.. mesela dün akşam da somurtur vaziyetteydim, birzcık ev halkına zehir ettim hayatı, ona buna trip attım.. çünkü ahanda şunu okuyunca moralim bozuldu, sanki kendim yaşamışım onları gibi kötü oldum, yorum yazıcam yazamadım, ağlıycaktım nerdeyse masanın başında.. şimdi bunları düşününce de diyorum ki benim kendi hayatım yok resmen, başka insanların hayatları odaklı yaşıyorum. mutluyum aslında şu an bu halde, gayet normal geliyo ama arada sırada acaba? diyorum garip/yanlış bi durum mu bu?

3 küçük şişe sallanıyor:

sltn dedi ki...

merak etme büş seninle bir türlü tanışamadım ama emin ol habire ortamda bloglarının muhabbeti dönüyo sen de başkalarının hayatında önemli yer tutuyosun yani xD yaa bu arada gelin bi tekrar okula da tanışayım artık xD

**bushu** dedi ki...

eheh bunu duyduğuma sevindim xD bu arada bütün sene durdun durdun ben okuldan gidince mi aklına geldi tanışmak xD

sltn dedi ki...

senin gibi bir cevheri geç farkettim napayım xD