A hole on the toilet wall: zorlama

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Mayıs 2009 Salı

zorlama

resmen elim ayağım titriyo..
şimdi benim karnım acıktı tamam mı dedim gidiyim kendime bi tost yapıyım,
mutfak yolu tuttum..
tost ekmeğini peyiniri filan hallettim işte o sırada annem çağırdı bişey göstercekmiş foklar dans mı ediyomuş öyle bişey,
gittim sen gelene kadar bitti dedi..
mutfağa döndüm tost makinasının olduğu yere yanaştım bi de ne göriyim tost makinesi yok..
şimdi diceksin bu mu titretti elini ayağını? bu değil..
tost makinasının olması gereken yerde bi not var aynen şöyle..

yıllar yılı yemek borunda ne ilk ne de sonuncuyum;
artık yeter, makineyi de alıp gidiyorum, buna daha fazla devam etmene izin veremem..
bi tost


e gerildim tabi ben de haliyle.. tamam kabul ediyorum şimdiye kadar hiç bi espriyi yapmak için bu kadar kasmamıştım.. ama aklıma geldiği andan itibaren aptal aptal sırıtıyorum bi şekilde yazmam gerekiyodu.. affet beni xD

0 küçük şişe sallanıyor: