A hole on the toilet wall: alakam olmadığı halde hisli insan durumuna düşürülüyorum isyanım buna

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Haziran 2009 Çarşamba

alakam olmadığı halde hisli insan durumuna düşürülüyorum isyanım buna


yaa şimdi sabahtan beri başım ağrıyo benim ki bunu bilgisayara bağladım kendi içimde ben..
herneyse ama işte sabah bu vergi memuru adam tebligat bişiler vermeye geldi demiştim yaa,
hah işte babamın biraz morali bozulmuştu ona çünkü çok, baya bi çok vergi borcu durumları var..
miktar verirdim ama 5 milyar borcumuz var, maddi durumumuz çok kötü diye ağlayan insanlara kalp krizi geçirtip, ülkenin dört bi yanında (çok okunuyorum mesajı vermeye çalışıyorum inceden.. ama yemiyosun tabii.. yalan zaten.) aile dramlarına sebebiyet veresim yok, ondan susuyorum..
her neyse annem de gitmiş babama yetiştirmiş..
babam da çağırdı, başın mı ağrıyo noluyo..
esas ben diyorum içimden noluyo.. ne sorup duruyo bunlar diye..
babamın sen canını sıkma böyle şeylere, meraklanma, bişey olmazları sonucunda farkettim ki moralim bozuldu, üzüldüm, dertlendim ondan başım ağrıyo zannetmişler..
hayır yok alakası yok diyorum daha bi şevkat gösteriyolar,
iyice hassas evlat moduna soktular..
halbuki alakası yok, aklımın kenarının orta noktasının x=y doğrusuna göre simetriğinden bile geçmedi (böyle diyince çok küçükmüş gibi geldi di mi.. halbusem bu da normal bi notaya delalet edicekti eğer akıl somut bi varlık olsaydı) ben annem çağırdığında eheh umay umay da duran duran gibi diye düşünüyodum,
ki boş zamanlarımda çok sık düşünürüm bunu..
sinir oldum be..




ayrıca kafam çatlıyo resmen.

2 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

Kesin astimat ayyyyynııısı bende vardı =D

Büşra Mutlu dedi ki...

gaaayet miyop bi insanım şu an zaten belki numarası büyümüştür..