A hole on the toilet wall: corç

Sayfalar

oh my çok çılgın!

22 Haziran 2009 Pazartesi

corç


yıllar yılı george clooney de yaşlı ama ilik gibi vallahi muhabbetleri sürüp gidiyo..
hayır ben en az bi 7-8 yıldır öyle bi muhabbete şahidim de şöyle bi sorun var kendisi daha yeni 48 olmuş..
biz niye yıllar yılı şaşırıyoruz ki?
40'lı yaşlar gayet karizmatik olunabilicek yaşlar değil mi arkadaş?

4 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

genç bi feysten mesaj at bişey yap.
yarın dersaneye gidiyorum ben. 10bçk gbi orda olurum. gel. dellendirme beni.

Adsız dedi ki...

evet adam ilik gibi evet adam karizmatik ama sen adamın en hödük çıktığı resmi koyarsan acaba diye bi düşünüyor insan. allasen kuzum başka resmi mi yoktu adamceğizin

mitsubüşü dedi ki...

yaa ne biliyim onu buldum koydum ne var yahu :D daha iyisini getirdiniz de koymadık mı :D

Bekir Birincioglu dedi ki...

40'li yaslar güzeldir, 30'lu yaslarda öyle, 50'li yaslarada yani kisacasi her yasin kendine has güzellikleri vardir yeterki her yasi ayni sekilde yasamali...
Saygilar