A hole on the toilet wall: damlaaa

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Haziran 2009 Cumartesi

damlaaa


damla hatunceğizini o kadar özledim o kadar özledim ki anlatamam..
insan normal şartlarda her gün gördüğü insanı bi anda haftada bir görmeye,
ondan sonra da haftalarca hiç görmemeye alışamıyo ne yazık ki..
hem alışasım filan yok zaten niye alışıyım alla alla..
hissediyorum yakın zamanda damla krizlerim başlıycak,
annem de nolur git gör arkadaşını sen de kurtul bizi de kurtar.. aşık mıdır nedir anlamıyorum nası bi şey bu.. demeye başlıycak pek tabii..
yerim ya uf.

5 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

"Sevmenin ölçüsü, ölçüsüz sevmektir." Spinoza

persephone dedi ki...

gel kavuşalım artık.
özlemişliğimin boyutunu anlatmaya çalışmak gibi bi' işe girişmiycem şekerler, bunu beklemeyin eah.

Sercan Guls dedi ki...

özlenir ki bu damla

persephone dedi ki...

sercağğn senle de kavuşalım mı noğlur, koşup koşup sarılıyım ha ;D

Büşra Mutlu dedi ki...

ben de diyorum kavuşalım diyorum bitsin bu hasretlik diyorum.. neyse az kaldı, çoook azıcık kaldıı.