A hole on the toilet wall: ekşi beni neden sevmiyosun?

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Haziran 2009 Salı

ekşi beni neden sevmiyosun?

tamam yazarlıkta gözüm yok zaten beni yazar yapmıyolar da şunca yıllık kayıtlı okuyucuyum, baya(a.....a) uzun süredir de çaylak çaylak geziniyorum ortalarda,
dün didi sayesinde bünyeme doluşmuş ege ve ilay sevgisi sonucunda kendilerinin tarihte bi zaman, 23 nisan'da sourberry'de bi yayında bulunmuş olduklarını öğrenip o yeah bebeyim çok tatlıdırlar yine kesin diye atladım amma velakin noooldu?
ekşiden gel kuzum böyle rüyanda görürsün o podcast'i durumları..
ekşiye girdim baktım aradım taradım sub-etha'dan şey olucakmış,
ama pek tabii çaylak milletini insan yerine koyup oralara elletmiyolar işte..
hayır yani bana kalsa ben çoktan milyonlarca kez yazar olmuşltum da yapıyo musunuz yazar,
yapmıyosunuz,
ondan sonra da yazar olmamanın cezasını çekiyorum..
bu ne be, yazar yaptınız da olmadık mı nedir yani alla alla..
çok dinlemek istemiştim yahu..

2 küçük şişe sallanıyor:

sltn dedi ki...

hakkını yiyolar büşşş! kalemine kurban olsun ekşi =D

Büşra Mutlu dedi ki...

eheh sağol kuzum da kurban olmalarına gerek yok şu çocukları dinleyebilseydim yeticekti de işte..