A hole on the toilet wall: houston we have a problem*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

12 Haziran 2009 Cuma

houston we have a problem*

öhöm hani ben elbiseciklerimin resimlerini koyucaktım ya o biraz yalan oldu en azından bugün için çünkü evde gerçek bi kamera yok ve çektiğim fotoğrafları bilgisayar ortamına aktarabiliceğim tek aygıt kardeşceğizimin telefonu ki kendisi şu an evde olmayan ve ilerleyen saatlere kadar da evde olmıycak olan annemde.. özür dilerim ya valla bak istemezdim böyle olsun..


*derdi didi olsaydı benim yerimde..

3 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

derdim vallahi.

not: bu arada yarın 10 gbi hazır ol biz gelip alcakmışız seni güzide semtinden xD

Adsız dedi ki...

huh diyorum sana okadar.

Büşra Mutlu dedi ki...

uu beybi pekala o zaman xD

valla üzgünüm yahu cidden bak bende istemez miydim sanıyosun şuracığa resimlerimi koyayım ama olmayın olmuyo kader kısmet başka bahara artık ha.. xD