A hole on the toilet wall: içsbhzaabdmk? ~2

Sayfalar

oh my çok çılgın!

18 Haziran 2009 Perşembe

içsbhzaabdmk? ~2

insanlar çok severken benim hiç zevk almamam acaba benim dangalaklığımdan mı kaynaklanıyo? volume 2.

amelie'nin ifadesi


herkes çok tatlı, çok sevimli diyo bakıyorum, bakıyorum, bakıyorum hiç sevimli gelmiyo..
gerizekalı gibi bi ifade bence bu..
gerçi henüz filmi izlemedim yaklaşık iki aydır dolapta izlenmeyi bekliyo ama zannetmiyorum ki izledikten sonra da fikrim değişsin..

4 küçük şişe sallanıyor:

Adsız dedi ki...

film de o bakış kadar gerzekçe zaten izleme değmez

mitsubüşü dedi ki...

yok yahu merak ediyorum açıkçası izlicem bu kadar insanı yıllar yılı mutlulukla doldurmuş bi film en nihayetinde..

Adsız dedi ki...

ben de bütün kinimi kustum kıza ama filmi lisede izlemiştim izlerken de bazı yerlerinde uyumuştum konusunu hatırlamıyorum bile:)

mitsubüşü dedi ki...

eheh sen de bi daha izle bence o zaman :D