A hole on the toilet wall: izin

Sayfalar

oh my çok çılgın!

28 Haziran 2009 Pazar

izin

"yaa şimdi hani ben konsere gidicektim ya, sonra solisti adam hasta olmuştu konser iptal oldu.. ben böyle çok heveslenmiştim sonra böyle kalbim kırıldı fazla fazla.. üzüldüm filan.. bu kırık kalbi, konuşmalarımın alt metnindeki hafif hüzün hissini ortadan kaldırmak ve çenemi bi süreliğine de olsa kapalı tutmak artık çok kolay.. bunlara ek olarak sadece 15 tl'lik farkı ödeyerek şahsıma bi mezuniyet hediyesi de vermiş olabiliceksiniz.. pek muhterem veli kısmısım, malumunuz en son şöylesine güzel bi organizasyona dahil olduğumda takvim yaprakları 07.09.07'yi gösteriyodu.. üstünden nerdeysae iki yıl geçti, bütün bi sene konser konser allahım konsere gitmek istiyoruuuuuoooom diye yandım tutuştum, annem beni bütün sene yazın gidersin ne istersen yaparsın diye atlattı, yakınmalarımı susturdu.. işte şimdi ben ne istiycem biliyo musunuz pek muhterem veli kısmısım? beni rock'n coke'a gönderin.. yol olayı sorun değil, servis filan var zaten, paranın da çok büyük kısmı var sadece 15 tl'm eksik, tek ihtiyacım iki günlük izin.. böylece mutlu bi kızceğiz olucam.. ayrıca zaten o dönemlerde gökçenin gitmek istediği başka bi festival var, eğer oraya gitmeme izin verirseniz gökçeyi çok fena satarım, hiç de yalvarmasına izin vermem.. gidim mi ha? gidim mi? gidim di mi? ona göre mehtap teyze bizim biletleri alıcak gidim mi?"

yarın sabah kahvaltı masasında ebeveynlerime yapmayı düşündüğüm konuşmayı okudunuz efendim.. hayırlısıyla NIN görücez. allahım amin.

0 küçük şişe sallanıyor: