A hole on the toilet wall: karşı!

Sayfalar

oh my çok çılgın!

11 Haziran 2009 Perşembe

karşı!


yıllar yılı anlayamıyorum ben bu öss'ye hayır diyenleri..
valla bak..
kollarından tutup mal mısın olum öss'ye evet ne hayır salak salak konuşma diyesim geliyo..
hayır neyini beğenmiyolar bilmiyorum..
türkiye gibi dayıoğullarıyla işlerin yürütüldüğü bi yerde bundan daha güvenlir bi sistem yok bi kere..
başka yerlerde sınav yok böyle bi sınavla girilmiyo..
afedersin bebeyim de nah yok sınav nerde yok..
amerika da SAT denen zırva var ve kendisi gaayet önemli yerleşiceğin okulda,
ingiltere'de desen ordaki çocuklar daha liseye başlamadan bizim aklımızın almıycağı kadar sınava girip çıkmış oluyolar..
he sadece sınavlarla yerleşmiyolar belki okullara ama o diğer şeyler daha bi amelelik ve iki sene sınava hazırlanmaya üşenen insanoğulları nası onlarla uğraşıcaklar merak ediyorum cidden..
ayrıca zaten biz de de diğer yaptığın şeyler ön plana alınsa devlet okulundan öğrenci giremez üniversiteye sonuçta okulda yaptıkların -projedir şudur budur- sadece seninle değil okulunla da alakalı bi yerde..
biz yarış atı değiliz diyolar ya bide.. sen yarış atı değilsin de orası da ahır değil zaten üniversite herkesi almıycaklar pek tabii, ders yapılıyo orda balık istifi gibi oturmayı düşünüyosun acaba?
her neyse laf söylemeyin/söylemesinler öss'ye en azından daha iyi bi alternatif bulana kadar..

7 küçük şişe sallanıyor:

Can dedi ki...

hıc kusura bakma ama cok basıt yazmıssın.. daha ırdelıyım empozeyı kullanarak yazsan sende karsı olurdun.. bu ulkede ossnın goturduklerını saydırma bana.. ossnın kımın cıkarına oldugunu..

**bushu** dedi ki...

kendi kendine durup dururken yazılmıyo birinin karşı çıkması lazım söylediklerime kafam dağılıyo yoksa..
valla kimin ne gibi bi çıkarı var bilemiycem o kadarını ama bi öğrenci olarak kendi açımdan bakıyorum olaya ve evet bence gayet mantıklı.. daha iyi bi alternatif bulamıyorum açıkçası ben..

Can dedi ki...

ama oyle degıl ıste.. o cıkarlar yuzunden ulke yerınde saymakta..

**bushu** dedi ki...

sadece öss yüzünden koskoca ülke yerinde saymaz.. kimin çıkarı olabilir diye düşnüyorum.. aklıma sadece dersanecilik sistemi geliyo, öss olmasa o olmazdı.. ki onun da kalkması için öss'nin kalkması değil içeriğinin değişmesi gerekiyo, ösym'deki amcalar okul müfredatıyla bir gitse bi de tabii ki şu okullara öğretmen diye yolladıkları insanları daha doğru düzgün bi şekilde seçiyo olsalar ona da gerek kalmaz..

infaz dedi ki...

öss ye 3 gün kaldı 12 senedir bu sınav için boşaltım sistemi organımı yırtıyorum 12 sene ögrenim gören bi öğrencinin bu sınavı tii ye bile almaması gerek sorun nerde ozaman eğitim sisteminde okullarda temel şeyler yerleştirilmeli ve sadece sınavlara hazırlık olmalı okullar...şimdiki derslere kitaplara bak bi sürü ıvır zıvır dolu
sorunun kökün inilmesi gerek....

**bushu** dedi ki...

lise coğrafya kitaplarında nerdeyse yazı yok.. sırf resim, sanki anaokul çocuğu eğitiyosun.. sorunca da öğrenci merkezli eğitim diyolar.. öğrenci araştırsın gelsinmiş.. dalga mı geçyiosun derler adama.. adeta dünyanın en pahalı internet erişimlerinden birine sahip değilmişiz ya da ne biliyim insanlar o kadar zenginmiş ki hepsi evine bilgisayar alıp internet erişimi sahibi olabiliyomuş gibi yaklaşıyolar olaya.. onu geçtim kütüphane bile yok bi sürü yerde.. ondan sonra herşeyin sorumlusu bi anda öss oluyo.. öss pis öss kaka..

infaz dedi ki...

evet öğrenci merkezli eğitim sistemi dediler bişi yapcaklar sandık ama oda fos cıktı bu işi biz mi bilmioruz bilmemez için mi uğraşıolar anlamadım valla...medeni kanuna gelince mecelle yerine şıp diye oturttuk isviçre medeni kanununu onu da oturtalım olmuyo mu yani hani bizim batı tarzındaki okullarımız sadece karma sınıflarla batılık olmaz...