A hole on the toilet wall: kolbastı

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Haziran 2009 Cumartesi

kolbastı

bi de insanların kolbastı oynamaya başladıkları an nası bi an cidden merak ediyorum..
yani nası bi psikolojik durum ki o insana ben de kolbastı oynayacam dedirtiyo..
araştırılması gerek bence, aydınlık yarınlara anca böyle çıkarız çünkü (bkz:. oha)

4 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
StummScream dedi ki...

Toplum piskolojisi ve Tüketim toplumu bu yapılan hareketlerin en temel açıklaması.

brokoli dedi ki...

on numara dans ya valla bi gün profesyonel olabilsem onda :D

MeLankoLia dedi ki...

Aartık sıkıldım o danstan desem yeridir...
Bizim toplumu birebir yansıtıyo o ayrı :D