A hole on the toilet wall: kısacık blg

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Haziran 2009 Cuma

kısacık blg

her tarafım makarna gibi olmuş dik durmaya mecalim yok ve sabah iletişime geçtiğim ilk insan ecem oldu 12 gibi bekliyorum geç kalma çabuk gel. imkanı yok o saate yetişemem ya neyse.. dün elbise düşmesin diye biraz fazla sıkmışım galiba askılarını, izi çıkmış kolumda acıttı.. dahası duşa girmem lazım ve bi şey daha söylemek lazım ki resmen michael jakcson ölmüş. şaşırmadın mı? ben çok şaşırdım sanki hiç bi zaman ölmiycekmiş gibi geliyodu acayip garibime gitti.. neyse işim gücüm var taa nerelere gidicem..

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

evet ya. bana da gece cihat söyledi. ama kendisinin kafa binbeşyüz olduğu için garip bi sırıtış vardı yüzünde dalga geçiyo sandım. resmen ölmüş be.

Büşra Mutlu dedi ki...

allah rahmet eylesin ne diyim.. gerçi kendisiyle ilgili kötü espriler duydum bile.. çok ayıp ölenin arkasından öyle konuşulmaz bile..