A hole on the toilet wall: manasız

Sayfalar

oh my çok çılgın!

10 Haziran 2009 Çarşamba

manasız

*video blogging işine el atasım var ama kameram bile yok, beklemedeyim..

*bi kerecik bile olsa radyo programı sunmak istiyorum.. eğlenceli bi şey gibi duruyo, konuşmayı da seviyorum zaten daha noolsun..

*bi de böyle bi dergi çıkarma olayına dahil olmak istiyorum.. merak ediyorum bunu da.. keyifli gibi ha ne dersin..

*belirli aralıklarla saçlarımı boyim mi? düşünüyorum, hemen ardından onun dibi var şusu var busu var onla mı uğraşcam diyip vazgeçiyorum..

*kendimi böyle bi kampanyaya, bi araya toplaşma, aynı amaç uğruna uğraşma olayına dahil edicek olursam eğer ki bi gün en iyi sansüre hayır kampanyalarına adarım benliğimi diye düşünüyorum.. çok doluyum bu konuda sorma..

*insanın sabah uyanınca tuvalete gitme ihtiyacı hissetmesi çok kötü bi şey bence.. çok üşeniyorum ben.. o ne öyle daha uyanamadan tuvalete git, kolzet desen buz gibi.. hiç hoş şeyler değil bunlar..

*en değerli kozmetik ürünüm deodorantımdır.. o olmadan yaşayamam adeta, ölürüm, hatta ölsem keşke, ölmekten beter olurum..

*bi de mesela windows media player'ın kitaplığına yükler ordan seçerim hep şarkılarımı, klasör klasör gezmeye uğraşamam hiç.. bi de winamp'dan hiç haz etmem.. çok dandikmiş gibi geliyo bilmediğim bi sebepten..

*bi de mesela kep atma şeysi için elbise almam lazım ama çıkıp elbise aramaya çok üşeniyorum.. ilk defa bi şeyler almak için bu kadar isteksizim neden bilmiyorum.. oysa para harcamayı çok severim ben.. (ama sadece seviyorum çünkü olmayan bi şeyi harcamak pek mümkün değil henüz günümüz teknolojisiyle)

*neden durup dururken kendimden bahsettim ben de bilmiyorum inan.. bilinçaltımın sosyal-1 denemesi çözmemek için yarattığı bi bahane gibi ha ne dersin.. beni böyle oyalamaya çalışıyo içimdeki tembel ben.. hayır bebeyim o testler çözülücek..

0 küçük şişe sallanıyor: