A hole on the toilet wall: Narnia Günlükleri

Sayfalar

oh my çok çılgın!

29 Haziran 2009 Pazartesi

Narnia Günlükleri


az önce izledim kendisini, aylaaar aylar önce dilşut'tan almıştım daha anca fırsatım oldu..
vizyona girdiğinde çok gereksiz gelmişti, çocuk filmi bu falan filan diye gitmemiştim..
aman allahım çok yanılmışım filan demiycem biraz çocuk filmi şimdi ama bu kötü olduğu anlamına gelmez tabii ki.. izlemediysen izle bence keyifli yani bi şey kaybetmezsin..
şimdi maddeleme yapıyım biraz

*Mr. Tumnus ne sevimli bi tipmiş yahu diye düşünürken öğrendim ki James McAvoy oynamaktaymış kendisini tabii tatlı olucak..

*Tilda Swinton'ı oldum olası çok korkutucu bulurum bi de Cate Blanchett'le aynı familyadan bunlar çirkin ama böyle insanda garip bi etki bırakıyo.. karizma böyle bişi evet.

*çocukların en büyük olanını kime benzetcem kime benzetcem diye düşünürken farkettim ki kendisi Chad Murray ve Heath Ledger kırması gibi bişey.. yani tatlı çocuk en nihayetinde evet..

*kızların en büyüğüne de o kadar ok verdi Santa, asla hedefini şaşmaz filan dedi başlarda ama sanırım senaryoyu yazarken kızın oklarını unuttular çünkü resmen son anda kullandırtmış olmak için ok attırmışlar kıza..

*bi de başta bunların bindikleri trenle hogwarts ekspresi aynı güzergahı izliyo demedi deme.. bi kaç durak daha inmeselerdi trenden harry'le kanki olucaklardı.. gerçi harry daha yok o dönemlerde belki lily'le james? sanmıyorum onlar da yoktur muhtemelen, tom riddle zamanları işte..

*bi de o aslan nası karizmatik bi karakter yahu.. hani aslan olmasa aşık olursun ama ne kadar da olsa kürklü bi hayvan sonuçta..

0 küçük şişe sallanıyor: