A hole on the toilet wall: öss öncesi gezmesi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

13 Haziran 2009 Cumartesi

öss öncesi gezmesi

dinçsoy kızlarıylaydım bugün.. sınav öncesi gezmesi yaptık..

*florya'da kahvaltı, deniz kenarında dolanmaca rüzgar, güneş, doğa, ot, çimen.. zihnin gerilerinde serhat hocanın sesi "güneşe çok çıkmayın rüzgarda falza durmayın çarpar, ertesi gün ateş yapabilir.."

*ordan cevahir'e geçtik pek tabii.. atlantis denen yere giriş yaptık ki kendileriyle bi tanışıklığım yoktu, böyle trenimsi şey güzeldi ama çok kısaydı, alaboramsı şey de güzeldi ama takla atmak istiyosan pedal çevir olayı pek işime gelmedi.. en nihayetinde takla atmak istiyorum evet ama kondisyonum yok alla alla.. başardık ama.. bi de böyle yukarı çıkartıp indiren şeye bindik ki en güzel kısmı yanımızda oturan küçük kızını aşağıdan izleyen babaydı.. kız korkup çığlık attıkça adam aşağıda psikopat gibi gülme krizine giriyodu.. ahah kıza bak öldü eheh kızım o benim ayh çok güldüm, karnım ağrıdı..

*irem o film izlenen bişeye girmişti biz de dışarda onu bekliyoduk ki iki tane güzel insan geldi ortama.. kızlardan birinin süper mini beyaz şortunun bronzlaşmış süper düzgün abcaklarıyla sağladığı süperötesi uyumla ağzımız açık kaldı, iç çektik bi güzel.. mehtap teyze: "kızlar size de alıyım mı böyle şort giyersiniz.." al mehtap teyze al giyiyim de istanbul'u tahliye etmek zorunda kalsınlar..

*sonra biraz daha dolandık pek tabii ayakkabı baktık didik'e.. bulamadık..

*sonracıma yemek yemeye gittik sbarro'ya sınırsız bişiler.. yedik yedik ve yedik.. serhat hoca:"dışarda yemek yemeyin zehirlenme filan olabilir belli olmaz.."

*her ne kadar şuracılkta bi kaç satırdan ibaret olsa da baya bi zaman aldı bunlar pek tabii.. artık eve dönme zamanı gelmişti dolayısıyla bi otobüse bindik.. kendisinin kodu 6 veya 7 karakterden oluşuyodu yani 256yk43 gibi bi numarası vardı kendisinin.. önce buna bi şaşırdım, üstüne o an dahil olduğum hattın ara duraklarında taksim'i görünce bi daha şaşırdım.. taksim ara durak olur mu be, daha neler görücem yarabbim..

*sonra didi'ye ayakkabı aldık çok güzel oldu..

*sonra da otobüsüme bindim ev yolu tuttum, geldim, burdayım.. yorgunum.. bi de mehtap teyzeye pek teşekkür çok teşekkür tabii ki..

2 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

rıbıçka dıbrıbıçka yevşenskii!

Büşra Mutlu dedi ki...

eheh lanet olası adam xD