A hole on the toilet wall: salihande

Sayfalar

oh my çok çılgın!

9 Haziran 2009 Salı

salihande

modern zamanların gelmiş geçmiş en büyük aşk hikayesi salihande..
inişli çıkışlı ilişkileriyle insanın ilgisini her zaman üstünde tutmayı başarıyo :p
buyrun kendiniz karar verin..

Sigarasından yaktı uzun uzun daldı uzaklara. "Sen çok şanslısın Salih dedi, bütün kızlar sana veriyor ama sen sadece aşkını seviyorsun bende senin gibi olmak istiyorum" Aşka bir insan daha kazandırdım.-salih


Gelenler bana bakıyor ama bazı koltuk altlarını bile almayan turistler var onlar bu arkadaşa göz kırpıyor. Onlara ben bakmıyorum. Kadında temizlik en önemli şey. Handemi çiçeğimi bu yüzden çok seviyorum. Bir tek kıl görmedim daha onda. Bakımlı tertemiz yanıma gelir. Yabancılar öyle değil, tatile gelmiş afadersiniz kızlar okumayın burayı oralarını almamışlar. Kaç gündür burdayım her akşam orası kıllı kadınlar görüyorum. yüzüne bakıyorsun bebek gibi, ama orası orman gibi. Batılıların ahlaksızlığını almayalım o yüzden.-salih


Yorumlarınızı okudum ama beyenmedim halamın kızı için iftiralar atmışsınız. Siz köyde yaşıyorsunuz sanırım kalçanıza dövme yaptırmayı ayıp olarak görüyorsunuz. Açın artık ufkunuzu lütfen cahil olmayın böyle biraz medeni olun. Burası iran deyil kendinize gelin burayı oraya çevirmeyin. Herkez kalçasına dövme yaptırabilir. hem salihim böcüşüm hayatımın anlamı bir sanatçı olduğu için pırofösyonel olarak çizim yapıyor. Atatürk sanat sanat içindir sanatçıya saygı gösterin onlar bizim efendilerimizdir demiş. Cahillere laf anlatamazsın derdi hep salihim çok haklıymış, size anlatamıyoırum çok gerikafasınız çünkü. Ama salihim sizin ve mahalledeki insanların beni gaza getireceğini düşünerek sanatçı olduğu için Benim kızacağımı düşünüp gözlerini bile kapamış. Halamın kızıda dedi "gözlerini kapamıştı" dedi "ben arkamı dönüp dönüp baktım popoma bakıyo olsaydı sana söylerdim o sana uygun deyil derdim." diyince içime su serpti.-hande


salihim bi ara marmariste dövmeci olarak çalışmıştı, resim yapma yeteneği çok var. sizin gibi değil salih sanatçı sayılıyor. sazda çalıyor üstelik. bu üklenin böyle insanlara ihtiyacı var herkez böyle sanatçı olsa çok güzel yerlere geliriz amerikayı geçeriz biz. zaten amerikalılar bizden korkuyor o yüzden biz geçmeyelim diye bizi sindiriyolarlar. oyuna gelmeyelim arkadaşlar lütfen. herkez sanatçı olsun yeteneğini farketsin üstüne gitsin.-hande


Yazıklar olsun seni gezdirdiğim benzin paralarına. Onların hepsini kuzeninmi abinmi tokmakçınmı neyinse ondan alacağım. 750 milyon borçlusunuz bana. Benzin param o kadar ediyor.-salih


Seni ölümüne seviyorum derken ben sana şaka yapmamıştım. Ben ölümüne sevdim seni. Aramızda yaşanan onca şeyden sonra gidersen ölürüm zaten. Bana dediğin gibi biri değilim. İlk senin kadının oldum bana dediğin laflara çok ağladım. Hastalığım ayın 13ü ile 15i arasında oluyor. Sen dedinki hastalık anında yattık diye beni kandırdın o .... ondan dedin. Ama tarihe bakmadın. O gün nasıl olabilirdi.-hande



Allahım ölücem xD ne dert kaldı ne tasa, harika diil mi xD xD
bakıcam diyosan burdan buyur..

9 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

feyz al biraz.
bak insanların ne canlı ne mesajlı blogları var.
sen de anca çenemizi tersten çektiğimiz videoları yükle buraya.
bigüne bigün regl tarihinden, halanın kızından, sanattan, atatürkten bahsettin mi?
lütfen büş. yeteneğinin üstüne git. amerikayı geçemicez senin yüzünden.

**bushu** dedi ki...

zaten kapatmayı düşünüyorum blogu..
salih ve hande gibi iki değerli yazar varken blog yazıyorum ben diye dolaşmak çok büyük bi terbiyesizlik bence xd

flying lady dedi ki...

Hahahahah.Süpermiş bu ya, harika bi aşk hikakesi..:D

" hepimiz 5 rus kızı yapsak hem dünyaya dağılır şanımız hem de paraları merkez bankasına gider."

Bu nasıl bir cümledir sorarım sana Salih..Neyse Allah mesut falan etsin.:P

**bushu** dedi ki...

farklı bi milliyetçilik anlayışı var salihin xD

eLf dedi ki...

Bunlar gerçek mi yaa?

Şu an çok eğleniyorum, bu post'un için çok teşekkürler Büş :D

**bushu** dedi ki...

ne demek görevimiz xD
afiyet bal şeker olsun xD

eLf dedi ki...

"gittik kuş cennetine. içmeye başladık. çok güzel oralar kuşlar var. sonra dedi ki bu ben arabada yapmak istemiyorum. ya deli ediyor beni. güzelim araba. lacivert kartalımin içinde yapmicakmiş. of sinir oluyorum ya. sonra aglamaya falan basladi. ama cok seviyhorum onu biliyor sonucta. sonra çptüm ben aşkımı. köpek gelmiş hic farketmedik bunun ayagina pati atmis. bi korktu. ya korkulur mu ya ne yapti yani. :))"
Ahaha xD

**bushu** dedi ki...

hayır kekleniyoruz mu acaba diycem ama insan nası uydurabilir bunları yani xD

Adsız dedi ki...

O blogun yazarı pucca.