A hole on the toilet wall: *senin yüzünden aç kalıyoruz...

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Haziran 2009 Çarşamba

*senin yüzünden aç kalıyoruz...


şimdi insanlar genelde bana kızıyolar mal gibi oturuyosun evde aç aç annem gelse de yemek yapsa diye bekliyosun, kocaman kızsın kendin ısıt, pişir, doyur karnını aa.. diyolar. ama sıra bende.. soruyorum elini vicdanına koy da cevap ver ey güzel insan, sen de ısıtmaya kalktığın her üç yemekten ikisini yaksan mutfaktan ve ocaktan uzak durmaz mısın acaba? çok ciddiyim şu sene kendi başıma türkiyenin yemek yakma ortalamasını yükseltmiş olabilirim.. unutuyorum, boyuna o yemekleri ocakta unutuyorum. sonra da gel salatalık kemir, ekmek kemir..





*kardeşceğizimin 5 dakika önceki çemkirişleri.. şöyle devam ediyo: yemek bırakmadın evde ne koysan yakıyosun.. bari haber ver yemek ısıtıyorum diye birine ya da bize söyle biz yapalım.

3 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

yemeğin başında beklemek en iyi yöntem bence =))

persephone dedi ki...

ben sana değil emre' ye acıdım açıkçası, gönder bize doyurayım karnını çocuğun

Büşra Mutlu dedi ki...

bana niye acımıyosun be alla alla ben de aç kalıyorum burda..