A hole on the toilet wall: terbiye

Sayfalar

oh my çok çılgın!

17 Haziran 2009 Çarşamba

terbiye

şu facebook'taki beni ne kadar tanıyosun testlerinde düşük puan alan insanlara trip atan insanlar,
sizi sevmiyorum.. mal mal sorular soruyosun, o adam ne dallama arkadaşım varmış meğer demeden tırışkadan sorularını cevaplıyo, sünnetçinin göz rengini tahmin etmeye çalışıyo filan, ama aklının ucundan bile geçirmiyo seni arkadaş listesinden çıkartıp msn'de silip engellemeyi, böyle bi sadakat örneği gösteriyo ve sen tutup aferin sana da yani.. hıh.. :( diye yorumlar yapıyosun utanmadan bunun üstüne.. terbiyesiz misin?


bak terbiyesiz dedim aklıma geldi biz bu sabah bakırköy'e gidiyoruz otobüste ben en arkada oturuyorum didi de karşımda.. muhabbet filan ediyoruz.. bakırköy'ün girişinde önümdeki adam bi anda döndü ve yaa sussanıza artık sabahtan beri bikbik kafamı şişirdiniz konuşup duruyosunuz diye bağırdı.. ben de sinirlendim tabii.. adam gibi söylesene ne bağırıyosun biraz sessiz olur musunuz? desen susarız heralde insanız en nihayetinde dedim.. (sen olayına dikkat etmelisin bu noktada tanımadığım insanlara asla sen diye hitap etmem.. bu kendimce sana saygı duymuyorum, benim için sokaktaki köpekten farksızsın demenin başka bi yolu) bu salak üstüne fırsat vermiyosunuz ki nası söyliyim diyo.. mala bak.. yanımda oturan amca da bi yandan gülüyo (ki bunun sebebi adamın arkasından yaptığım bi takım dallama bu yaa temalı hareketler olabilir) bi yandan da didiyle bana boşverin filan diyo.. ama gerçekten sinirlendim yani, kafasına bi kutu jöle döküp eline tespih alınca adam oldum sanıyolar.. önce insan gibi konuşmayı öğren..

0 küçük şişe sallanıyor: