A hole on the toilet wall: tutsan ya ucundan

Sayfalar

oh my çok çılgın!

21 Haziran 2009 Pazar

tutsan ya ucundan


sol eliyle çaydanlığın alt kısmını kaldıramayan kaç kişiyiz ki zaten?

10 küçük şişe sallanıyor:

Sercan Guls dedi ki...

2

StummScream dedi ki...

Çalış çalış evlenince lazım olur bu tip şeyler xD

Büşra Mutlu dedi ki...

oha sercan sen de mi :D rus kız çok üzülür bunu duyarsa haberin olsun :D



yok bee evlenmeme var daha 762486248754 yıl.. ikincisi ben kılıbık bulcam, iş filan yapmam kocam yapsın, zaten kocama da kendi soyadımı vermeyi düşünüyorum :D

Sercan Guls dedi ki...

başlarım şimdi rus kıza haa :K
nerden çıktı ne alaka.

Büşra Mutlu dedi ki...

"spora mı gidiyosun sen?" eheh :D

flyinglady dedi ki...

ben de varım gibi..:D

Büşra Mutlu dedi ki...

yeey 3 olduk :D

persephone dedi ki...

ben de ben de

Büşra Mutlu dedi ki...

4! ısrarla büyüyo durduramıyoruz :D

flyinglady dedi ki...

kendimi tek zannediyodum ben...süper bi duygu yalnız olmadığını hissetmek..:P