A hole on the toilet wall: YDS

Sayfalar

oh my çok çılgın!

20 Haziran 2009 Cumartesi

YDS

itiraf ediyorum çok kastım bi şekilde şu resimle konu arasında bi bağlantı kurabilmek için ama ı ıh yok olmuyo.. güzel resim bence hoşuma gitti ondan koydum aslında..ayrıca evet resim değil fotoğraf..



o değil de yarın resmen hayatımın geri kalanını etkiliycek olan olay gerçekleşicek..
öss'de böyle triplere girmemiştim ama bunda giricem banane..
şimdiii efendim yarın ki sınaaaav ki biz kendisine yds diyoruz üniversiteye yerleşirken kullanıcağım puanın %60'ını oluşturucağı için oldukça önemli..
en azından öss'den daha önemli..
yarınki performansımın bi sonucu olarak bölüm değişiklik göstermese de okul değişiklik gösterebilir.. buna bağlı olarak arkadaşlarım ve önümüzdeki 4 yıl da değişiklik göstericek pek tabi..
bu kadarla biter mi sandın? tabii ki bitmez, mezun olunca bize ahanda sen artık ingiliz dili ve edebiyatçısı oldun git ve ingiliz dili ve edebiyatçılığı yap bakalım demiycekleri için, çevremdeki insanlara, bağlantılara, tanıştıklarım, karşılaştıklarıma bağlı olarak yönelmek istediğim alan da değişebilir pek tabii..
okulun olanaklarına bağlı olarak yurt dışıymış, öğrenci değişimiymiş, acaba hangi okullarla anlaşmaları varmış, böle böle şeyler de var..
hepsi var, çok şey var..
inşallah sevgilimizi kolumuza takıp bebek'te üç beş tur atarız diyorum..(bunu da geçen senekilerden öğrendim, kendilerine marş edinmişler bunu bi dönem.. onlarda işe yaradıysa biz de neden yaramasın di mi ama..)
haydi tüm ydscilere başarılar o zaman :D
istediğim yerin kontenjanını doldurup beni dışarda bırakmadığınız sürece hepinizi seviyorum.

0 küçük şişe sallanıyor: