A hole on the toilet wall: başlık bulmak çok zor biliyo musun

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Temmuz 2009 Cuma

başlık bulmak çok zor biliyo musun

okula gittik bugün.. 2. kız yurdu oluyo galiba emin değilim ama hazırlık okursam ki okuycam kilyos'a gönderiyolarmış..
yurt bursunu ikinci seneden kullanmak gibi bi şansımız yoksa eğer boşa gidicek..
onun dışında keyifli gündü..
ordan çıktık beşiktaş'a gittik starbucks'a (yaa yaa çok zenginiz ya çünkü.. yok yahu ucuzlardan yedik içtik bi kahveye 10 milyon vericek göz var mı sence bende..)
sonra bana karın ağrıları girdi yine..
ordan çıktık yarı sürünür vaziyette kabalcı..
ben oturdum diğerleri dolandılar...
sonra ordan da çıktık..
mimar sinan üniversitesi'ni gördük, anaaam amma da yakınmış dedik sevindik..
sonra mc'e girdik..
orda oturduk dedikodu yaptık bi sürü..
bele bele şeyler işte..
atraksiyon yok..
babanem yine konumuş saçma sapan kızları salıyosunuz diye, yoldan çıkarıyomuşum gökçe'yi öyle diyolarmış..
yarın sabah ilk iş tehdit edicem bi kelime daha ederseniz torun hasretiyle göçüp gidersiniz haberiniz olsun diyerekten..
uyuz oluyorum yaa..

2 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

vur elini masaya, dik isyan bayrağını bu kadar işte.

mitsubüşü dedi ki...

yaa sorun annemler olsa isyan bayrağını dikicem de babane kısmısı anlamıyo ki.. evde herkes birer posta kavga etti kendileriyle bu sebepten hala konuşuyolar hala konuşuyolar, babamla küsmüşlerdi bile.. ben kendileriyle normalde pek ilişki içinde değilim zaten 2 ayda bi kere ya giderim ya gitmem ama kuzen,m burda olunca haddinden sık görüşmek zorunda kaldık, karışma hakkı elde ettiklerini sandılar heralde bilemiyorum..