A hole on the toilet wall: eksfaylz

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Temmuz 2009 Pazar

eksfaylz

eski arkadaşlarımın dedikodusunu yaptıktan sonra, masum insanların arkasından konuşmamın beni cehenneme göndermeyi yetip yetmiceği sorusu üstüne başladı herşey..

didi: hmm, gitmezsin heralde be :D

mitsubüşü: di mi bence de :D

d: ben olsam göndermezdim :D
eğer bu içini rahatlatıcaksa bil :D

m: eheh sağol da bundan sonra da senin için endişelenmem gerekicek sanırım :D

d:*zınk*

m: ahan da çarpıldı.. valla çarpıldı

d: yok yok çarpılmadım daha :D
şansımı zorluyorm sanırım :D

m: şşşşşşşş *parmağıdudağadayayaraktan* sus artık didi sus anladın mı duymak istemiyorum bunları, sus seni kahrolası, suuus suuss *hıçkırarakağlar* (fade out)

d: deli mi ne :D:D:D

m: deli ha, tabii deli oldum şimdi de.. bi zamanlar menekşem, papatyam, bal kokulu potamyam dediğin ben şimdi deli oldum ha.. sadece tek bişey sorucam neden didi ha neden? yoksa.. *uzunbiesver.. kafaazıcıkarkayadön, gözleruzaktabinoktayasabitlen* yoksa, *anidenkafayıçevir* yoksa başka biri mi var?

d: ne!?
nasıl böyle düşünürsün?
ben senin üstüne potamya(?) koklar mıyım?
sen benim ilk aşkımsın, gözümün nurusun..
seni bu konuda kıllandıran nedir mitsubüşü?

m:
sen.. seni ona bakarken gördüm..
gözlerindeki acı..
onu başkasının kollarında gördüğünde yüzünde beliren acı,
sanki, sanki..
ahh nası acı çekiyorum bilemezsin didi, ağzımdaki küflü keder tadı geçmek bilmiyo..
hüzün perdelerime sinmiş..
ruhumdaki delik kapanıcak gibi değil..

d: oh, bebeyim, hayır.
düşündüğün gibi değil.
o basit bedbaht kadınla aramdakiler bir gençlik cahilliğinden başka bir şey değildi..
hatırlamaya bile değmez..
ama sen, sana olan aşkım hep bakî.. hiçbir kadın senin bana hissettirdiklerini hissttirmcek..
bizi gördüğnde yüzümdeki acının nedeni beni alçak bir teklifle küçük düşürmesiydi..
mamafih, üzerimdeki nanosaniyelik şoku atlatır atlatmaz gerekli cevabı verdim o kaldırım yosmasına..
ben senin olamam dedim, ben ona aidim..

m: (devam etmeden önce unu belirtmem gerekiyo ki dünya üstünde mamafihle nanosaniyeyi aynı cümle içinde kullanan ilk insan olabilirsin :D)



nolur daha fazla devam etme..
bana ait olduğunu iddia etme,
aşkımızı ağzına alma..
onu olması gerektiği gibi, tertemiz hatırlayalım..
sen onun kollarına gittiği gün bin parçaya ayrıldı aşkımız,
ve şu an elimizde kalan tuzla buz olmuş bi avuç cam parçası..
daha fazla yalvarma,
telafi edemeyiz artık hiç bi şeyi,
dönüşü yok..
elveda sevgilim,
elveda..
olması gerektiği gibi son verelim buna,
yüreğimizde burukluk,
zihnimizde aşk dokunuşlarının sıcaklığı..
elveda sevgilim,
elveda...

m: aşkımızın adını ağzına alamsan daha iyi olurmuş tabi :D:D

d: (aşjkdhaşkjdhnşakjdbhdbfal
hvb:D:D:D valla coşucam oha didi naptın deme:D)

aşkımızdan bu kadar çabuk vazgeçemezsin mitsubüşü..
ne çabuk unuttun birlikte dönme dolaba bindiğimiz günü..
ilk kez o gece tutmuştum elini...
ya o tutkulu sevişmelerimiz...
inkar etme bana olan sevgini...
bu kadar güzel şeyi kullanılmş bir mendil gbi bi kenara atamazsın..
bizimki herhangi bi aşk değildi, ipektendi bizim mendilimiz..
bir sokak kadınının itirafları yüzünden heba etme aşkımızı...
biz bu değiliz...
bu kadar olamayız...
ne olur bir daha düşün sütun bacaklı ince bilekli begonyam...
sana olan aşkımı, yaşadığımız güzel günleri...
unutma, sana şah damarından daha yakınım...
uyuduğunda ipek çarşafındaki kırışığım ben..
geceleri pencerene vuran ay ışığıyım...
seni güneşten koruyan okaliptüs ağacıyım...
hayatının bu kadar içindeyken, senin bu kadar yanıbaşındayken beni elinin tersiyle itme...
lütfen iyice düşün...

seni hep seven ve daima sevecek olan didi.. (F)

m: kararım kesin..
tutkularımın esiri olamam, lütfen anla beni..


4 küçük şişe sallanıyor:

dilsad dedi ki...

büş bunları bu blog sayfasından mı öğrenecektim. hani ilk ve tek aşkın bendim, hani verdiğin o sözler, hani ellerin nerde?

(bensiz geyik mi yapıosnz siiiz xD)

mitsubüşü dedi ki...

valla istemeden oldu dilşut ya :D

nam-ı diğer dedi ki...

oynadın benimle.

BnYmN dedi ki...

dsoıafhsdfhasdğf
(biliyorum son 3 yorumum böyleydi ama diycek bişi bulamıorum =)) ilahi siz =)