A hole on the toilet wall: ghost dediğin whisperer arkadaş

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Temmuz 2009 Cuma

ghost dediğin whisperer arkadaş


ghost whisperer'ın senaristlerinden bizzat rica ediyorum, büyük finalde melinda'nın söyledikleri baştan sona değiştirilerek aktarıldığı için sinirlenen bi hayalet tarafından tırtıklanmasını istiyoruz ben ve bi kaç kişi daha (henüz 2'yiz ama artıcak bence..) hayır yani hayalet diyo kalın sağlıcakla, melinda sizin için endişeleniyomuş diye aktarıyo.. lanet olası tek yapman gereken böle böle dedi demek.. konusu bile var reported speech diye, neden hayalet adamın konuşmasını baştan yazıyosun.. bir değil iki değil, hep yapıyo bunu.. dertliyim..



bunu da bilgisayarı babamdan kaçırmayı başardığım bi kaç dakikada yazdım dilşut kızıcak msn'e niye gelmiyo bu diye ondan açıklama yapıyorum..

1 küçük şişe sallanıyor:

KÜBRA dedi ki...

Canım,
Yanlız olmadığıma o kadar çok sevindim ki!!Kuduruyorum Tv başındaa!!Ya kızım söylesene ne soyluyorsa yok inat ediyor.Eee kızda haklı tabii hangi hayalete yetişsin..Ama işinide yapacaksa düzgün yapsın değil mi??!!Çok ayıp çookk :))