A hole on the toilet wall: istiyolar beni

Sayfalar

oh my çok çılgın!

14 Temmuz 2009 Salı

istiyolar beni

ehah yepisyeni bi mutluluk sarhoşluğuyla karşınızdayım..
sabah amcam geldi trabzondan tek başıma sevinemedim, dayanamadım geldim diyerekten..
yerim yahu..
o gitti ben tam olum niye bu özel üniversiteler aramaya başlamadı daha yaa arasınlar artık diye mızırdanıp kendimi tuvalete atmışken gökçe
büüş koooş boğaziçi'nden bişi geldi diye bağırdı atıverdim kendimi dışarı.. nedir ne diildir..
dosya yollamışlar, gel bebeyim istiyoruz seni gitme başka yerlere diyolar.. öhöm..
neyse bakıcaz artık teklifler değerlendiricez. :P
jhdgfdhs
yaa bakma görmemişlik yapıyorum ama cidden bi görmemişlik durumu var eğitim öğretim hayatımın tek başarısı bu bilmiyosun sen tadını çıkarmam lazım..

3 küçük şişe sallanıyor:

BnYmN dedi ki...

o zaman wadaaaaa =)

Büşra Mutlu dedi ki...

yippiuw..

beysaa dedi ki...

süperrr büşş adamlar ayağına kapandı geeel noooluuurrrr die =)