A hole on the toilet wall: kötü bi hayatım varmış gibi hissediyorum her ne kadar öyle olmadığını bilsem de

Sayfalar

oh my çok çılgın!

8 Temmuz 2009 Çarşamba

kötü bi hayatım varmış gibi hissediyorum her ne kadar öyle olmadığını bilsem de

buraları ihmal eder oldum biliyorum ama uzun şeyler yazmak istemekle beraber ne yazıcak bi şeyler geliyo aklıma, ne de uzun uzun yazıcak zaman sahibiyim.. gün içinde babama bi ara gıcık oldum, yarın kaçta dönüceksin eve diyince bi de konuşmada 7 gibi saçma bi saat geçince, gittiğim geldiğim yerin hesabını vermeye alışık olmayan bünyem gözyaşı salgısı ve ses titremesi şeklinde tepkiler verdi.. tuttum ama, daha etkili oluyo öyle.. işte sırf bu sebepten sevmiyorum yaz mevsimini lanet olsun.. kışın istediğin yere git gez zaten sürekli sokaktasın, yazın sürekli evde olunca sanki normalde hiç dışarı çıkmıyomuş muamelesi görüyorum.. sinir bozucu.. bi de bende izin alma şeyi vardır.. izin almaktan nefret ederim, çok aşağılayıcı geliyo ki mümkün olduğunca kaçınırım yani izin almaktan.. izin almayınca da üzülüyo babam kimse beni sallamıyo diye, dur dedim insanlık yapıyım gidebilir miyim? diye sordum, saçma saçma tepkiler verdi, gözlerini kıstı bişeyler.. sonra annene soruyosun gelip bana sormuyosun.. şunca zaman daha annemin şu saatte evde ol dediğini duymadım.. resmen deliriyorum, allahım sen beni şurdan kurtar..
böyle şeyler.. yarın ecemle ve didikle buluşuyorum, yani hep birlikte olucaz.. gökçeyi de salıcam arkadaşlarıyla buluşucakmış bayan..



supernaturalı kaçırdım lanet!

0 küçük şişe sallanıyor: