A hole on the toilet wall: Twilight Innocence*

Sayfalar

oh my çok çılgın!

6 Temmuz 2009 Pazartesi

Twilight Innocence*

giriş yapamıyoruuuuuuuumm..
oldu galiba..
uzun süredir, son blogun üstünden kaç saat geçti bilmiyorum ama elimin altında internet varken hiç bu kadar zaman bi şey yazmadan durmamıştım..
nedeni de gökçe hanımın istanbul semalarına varmış olması pek tabii..
iğrenç iğrenç şeyler dinletip işkence yapıyo bana burda..
bağıran çağıran adamlardan içim çıktı..
şuraya uğramadığım süre zarfında neler yaptık peki ya?
lezbiyen eğilimli damgası yedim ki bunu açıklıycam birazdan..
bu hatunun bi arkadaşıyla buluştuk..
onun dışında alışveriş yaptık falan filan..
haa bi de ben bu süre zarfı içinde zeki enes akkan isimli insana daha bi bayılmaya başladım..
hani böle bazı insanlar var ya bakıyosun bakıyosun "böyle insanlar neden burda yok baaah" diyosun..
kendisi o insanlardan işte..
bi küçüğünden bana da lütfen allam..
ondan sonracıııma böle işte..

heh dur bak şimdi şunu savunmam bende lezbiyen eğilimi olduğunu mu gösterir ey sevgili okur soruyorum sana?
şimdi şöyle birini (kız bu) bi kız öpmeye kalkmış.. çok kötü falan filan dedi.. ben de dedim ki ne abi ne farkı var işte..
hayır yani söylemeye çalıştığım şey eğer öpüştüğün insanla aranda duygusal bi şey yoksa, yani duygusal anlamda bi şey hissetmediğin bi erkeği öpebiliyosan kızı da öpersin.. iğrenç değil mi bence iğrenç, ama hiç bi şey hissetmediğin birini öpmek de en az bunun kadar iğrenç.. heh tabii yani ne gerek var, erkek varken niye kız öpüyosun da, öbürünü yapabiliten varsa öbürünü de yapabiliten olabilir gibi.. böle böle şeyler..
hadi kaçtım ben.




*Gökçe koydu başlığı, birileri çok seviyomuş kendisini de..

0 küçük şişe sallanıyor: