A hole on the toilet wall: üstüne vazife gibi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Temmuz 2009 Pazar

üstüne vazife gibi

peki ya leyla abla'nın bi anda odaya girip "siz şimdi neden üniversite okumak istiyosunuz?" şeklinde başlattığı konuşmayı çılgın bi şekilde " e öbür dünyada da bazı şeyler elde etmek için bişiler yapmamız lazım" diye devam ettirmesine ne diyosun? en son " tamam leyla abla allah bir, ölücez, cehennemde zebaniler cennette gılmanlar biliyorum biliyorum biliyorum... yeter yaaa aaa etmiycem dua etmiycem, namaz kılmıycam rahat bırak beni bacım bi git yaaa.." şeklindeki çığlıklarım bile konuşmasını sonlandırmasına yetmedi.. kafası uçtu hepsinin valla bak.. ayak uyduramıyorum yeminle..

6 küçük şişe sallanıyor:

StummScream dedi ki...

Okumak cehaleti alır eşeklik baki kalır.

ersin dedi ki...

leyla abla, ümitsiz vak-a

Büşra Mutlu dedi ki...

bu eşek bana mı geldi algılayamadım pek..

leyla abla efsane olma yolunda emin adımlarla ilerliyo, adına tarihe altın harflerle yazdırıcak..

StummScream dedi ki...

Okumanın o kadarda önemli birşey olmadığını vurgulamaya çalışıyorum inat ile

Büşra Mutlu dedi ki...

sorunumuz okumak ya da okumamak değil leyla ablanın durup dururken odaya dalıp bi anda konuşmaya başlamasıydı sen ne diye okuma olayına takıldın onu anlamadım..

ersin dedi ki...

Okumak cehaleti alıyorsa nasıl önemli bir şey olmuyor, merak ettim..