A hole on the toilet wall: bak ben de kubrick'ten bahsedebiliyom

Sayfalar

oh my çok çılgın!

3 Ağustos 2009 Pazartesi

bak ben de kubrick'ten bahsedebiliyom

uzun süre önce tanışmıştık alex my brother'la ama görüntülüsü daha yeni oldu ne yazık ki..
böyle netten tanıştığın biriyle buluşmak gibi işte, illa ki bazı şeyler hayal ettiğinden farklı çıkıyo bu işin doğası böyle..
ama kötü anlamda demiyorum, stanley amcam daha naapsın?
gerçi bazı kısımları hatrımda kalanlardan hatrımda kalanlar evet, aslında ben 50'li yaşlarda hıncal uluç kılıklı bi amcayım, şunca zaman sakladım senden, şu anda da ağzımda puro bi elimde viski var mesela daha farklı gibiydi sanki ama dediğim gibi çok oldu alex'le ilk görüşmemizden beri ve yanlış hatırlıyo olma ihtimalim çooooook yüksek..
neyse aslında ben bu konuda bişey yazmıcaktım zaten, ama stanley kubrick diyince aklıma otomatik olarak eyes wide shut geliyo ki bu konuda iki kelam etmek isterim ey sevgili dost..
şimdi kendisi malum pek çok insan tarafından baş tacı edilen, uğruna ölüp ölüp dirilenlerin, kendisine methiyeler düzenlerin eksik olmadığı bi film..
bu sebepten dedim ki olum benim neyim eksik ben de izlerim..
izledim, hiç bi halt anlamadım..
bi süre sonra bi daha izledim, yine anlam veremedim insanlardaki bu coşkuya..
biraz daha zaman geçti ve ben kendisini yine izledim ve sonuç aynı..
ama tabii şimdi mallığımdan dem vurmadan önce şunu da bilmeni isterim ki o üç izleyişten en sonuncusunu izlediğimde orta sona gitmekteydim ki, anlayabiliceğin gibi diğerleri daha küçük yaşlara denk geliyo..
ya da bu benim kendimi avutma şeklim herhal bilemiycem artık..
kendisine yakın zamanda bi şans daha veriyim diyorum,
olmadı artık zorlamanın da alemi yok napalım..
bi de hazır konu açılmışken yapılması gereken bi itiraf da var ki aslında 3 kere izlemiş olamama rağmen zihnime kazınan tek sahne tom cruise yanda aynanın karşısında bişiler yaparken tuvalette işemekte olan nicole kidman ve sahnenin devamında nicole kidman'ın hiç bi şey göstermeden poposunu silmeyi başarması..
şunu da itiraf ettikten sonra daha da burda durmaya yüzüm yok kaçıyorum..
hadi kal sağlıcakla..

0 küçük şişe sallanıyor: