A hole on the toilet wall: boş bi gün geçiriyorum aslen evet

Sayfalar

oh my çok çılgın!

5 Ağustos 2009 Çarşamba

boş bi gün geçiriyorum aslen evet

bu kaçıncı gidiyorum artık ben bi süre yokum yazısı olucak ben de bilmiyorum ve evet biliyorum muhtemelen "bi gitmek bilmedi" diye düşünüyosunuz ama napıyım sürekli bişeyler oluyo ve ben internetten kopamıyorum ama bu gün valla son akşama gidiyomuşuz çiftelere..
yani evet sonunda artık bi süre cidden yokum.. gerçi akşama kadar dayanamam yazarım yine bişeyler ama bu son bi süre görüşemicez yazısı..

*şu an istanbula gelmek istemeyen bi anane ve onu zorla istanbula getirmekte kararlı bi anneye sahibim.. anane kısmısım geçen gün banyoda kayıp omuzunu çıkartmış ve üstüne omzunda da bi adet kırığa sebebiyet vermiş olduğu için "artık olmaz tek başına kalamaz"a geldi durum..

*kardeşceğizim odama göz koydu, sen yurtta kal odanı ben alıyım modunda..

*o değil de kariyer planlarımı kimse ciddiye almıyo..

*annem bana bi tişört almış, nası edepli görsen.. normalde çok mu edepsizsin desen yok aslında değilim ama tişört cidden çok edepli.. tam böyle giy ve kalabalığın içinde kaybol, kesinlikle kimse varlığını farketmez öyle bi şey..

*eskişehir sınırlarına girdiğimden beri sakin gelse buraya bi yerlere de izlesek diye geçiriyorum içimden.. kuzene söyledim, yazın burda bi halt olmaz, üniversiteler getiriyosa getiriyo dedi, üzüldüm azıcık ne yalan söyliyim..

böle işte gittim ben..

0 küçük şişe sallanıyor: