A hole on the toilet wall: dersaneye misafir gezmesi

Sayfalar

oh my çok çılgın!

26 Ağustos 2009 Çarşamba

dersaneye misafir gezmesi

minimum enerjiyle maksimum eğlence yaşadım bugün..
dersane yolun tuttuk..
7 saat kadar takıldık oralarda..
elif hoca, etkin hoca, didik ve derslerde gidip tenefüslerde yanımıza gelen alt dönemle birlikteydik bütün gün.
akaşama doğru minik çaplı bi selebriti durumları yaşanmadı desem yalan olur şimdi..
her neyse bizim alt dönem ne dangıl dungulmuş derken bugün farkettim ki günahını almışım hpsi öyle değilmiş tatlı olanlar da var bi iki tane hadi şimdi..
o diil de uykusuzluktan ölücem galiba..

4 küçük şişe sallanıyor:

nam-ı diğer dedi ki...

çaağlar çaağlaaaaar
kurban olam, yol ver geçem
sevdiğimi son birol'sun(dım dım)
yakından göreeem.

bunu kendime bi görev bildim.
ok. kib. öptm. tşk. bye.

mitsubüşü dedi ki...

böyle yazıp çekip gitme millet çağlar'a yazıyoruz filan sanıcak olum :D

efenim şöyle ki bu çağlar denen insanın yarın doğum günüymüş ona doğum günü şarkısı yaptım evet. başka bişey yok, zaten olamaz da her neyse.. birol'a dikkat..

nam-ı diğer dedi ki...

tam sıvama moduna girmiştin ki yorumu bitirmişsin. iyi olmuş bence de .D

mitsubüşü dedi ki...

pis miyim ben be dikkat ediyoruz biz de bazı şeylere herhal :D