A hole on the toilet wall: dış piyasalar kafamı kurcalıyo

Sayfalar

oh my çok çılgın!

31 Ağustos 2009 Pazartesi

dış piyasalar kafamı kurcalıyo


belki daha önce de söylemişimdir, borsa haberi izlemek kişisel zevklerimden biridir.
yani tabii ki de bi şey anladığımdan değil ama hoşuma gidiyo izlemesi mutlu oluyorum..
her neyse işte dediğim gibi anlamıyorum bu olaydan ki zaten yepisyeni konum da bu..
yani kafamı karşıtıran bi takım sorular var..
şimdi az önce gördüm mesela japonya da mı ne seçim yapılmış..
yeni gelen hükümetin ekonomideki bişeyleri düzelticeğine dair insanlar umut besliyo diye asya ekonomisi hareketlenmiş..
bak ortada olan bi şey yok,
sadece birileri umutlandı ve ekonomileri olumlu yönde etkileniyo bundan..
geçen hafta da böyle tahminlerde bulunan bi adam bi şeylerin iyi görüyorum dedi diye herkesler ayaklandı,
dünya ekonomisi iyiye gitmeye başladı filan..
yine olan bi şey yok..
sadece bi adam iyidir iyi diyo ve dünya bi anda krizden kurtulma yolunda koşar adımlarla ilerliyo..
işte ben bunu anlamıyorum..
anlamıyorum arkadaş.
hayır madem dünyadaki krizin geçmesi için somut hiç bi değişikliğin olması gerekmiyo neden bunca zaman bu kadar kastılar,
o kadar banka neyin battı?
açıklasın biri bence bana bunu..

1 küçük şişe sallanıyor:

brokoli dedi ki...

Bi' de umut fakirin ekmeği derler, külliyen yalan.