A hole on the toilet wall: gün

Sayfalar

oh my çok çılgın!

24 Ağustos 2009 Pazartesi

gün

sonunda okula gidip diplomamı alabildim..
didik de bugün alıcaktı, beraber gidelim madem demiştik bi de baktım ki sercan kuzucum da gelmiş..
okula gittik, takıldık ettik, bu sırada isim vermiycem ama hocalardan biri yüzyılın en kasıntı tebrik konuşmasını yaptı sonra da dedik napalım (napalm death diye bi grup vardı sanki.. durup dururken çağrışmam ben kesin vardır) historia'ya gidelim..
gittik, pizza hut'a gittik..
konuştuk konuştuk konuştuk..
ikisi de sınırsız kotaya kavuşmuşlar kıskandım baya baya..
bi de didi'nin de yurda gelme durumu var
allam nolur olsun nolur olsun, nolur yurt çıksın, nolur..
öle işte, seviyorum bu insanları hıhı evet..
yarın da burs kovalamaca falan filan..

damla ve gizem'in hasretinden ölücem o ayrı konu..

0 küçük şişe sallanıyor: